Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi oss en god latter..

Jeg drømte at alle boxerne til sambo var hullete og opprevet fordi han hadde klødd seg så voldsomt på lårene :overrasket:

Haha..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømte i natt at

-jeg red på en giraff som kunne snakke til meg

-jeg fikk eksamensspørsmål om hvordan jeg kunne teste hjernenervene til en hest (!)

-jeg levde en gang i fremtiden, på en helt annen planet, og var en av de som levde på jorda på 2000-tallet.. Hadde overlevd pga en eller annen slags teknologi som gjorde at jeg levde flere tusen år etter dagen i dag. (Eller millioner, for alt jeg vet). Som en av de som hadde bodd på jorda, var jeg litt spesiell. Jeg hadde f.eks. et annet forhold til sult og metthet, satte mer pris på mat. Og i en annen fraksjon av drømmen var jeg i en butikk med den tiden/stedets moteklær, var ganske stilige, men helt annerledes enn mine 2000-talls-klær... Mye mer, men jeg kan ikke beskrive alt, det kan være vanskelig med "drømmelogikk"...

Gjest Marie81
Skrevet

- I går natt drømte jeg at jeg intervjuet kronprinsparet, det var veldig hyggelig.

- I natt drømte jeg at jeg kjørte utfor en skrent med bilen, så våknet jeg, sovnet igjen, kjørte utfor en ny skrent osv (gjentok seg 5-6 ganger). Så litt sliten nå egentlig :ler:

Skrevet

hehe..

Inatt drømte jeg at jeg spiste frokost med kristian kjelling og ei jente (husker ikke hvem). de satt på kjøkkenet da jeg våknet...syns d var litt kjipt,fordi jeg var syk og ville gjerne ha morgentimen alene

Også drømte jeg at jeg hadde akvarium. Og den ene fisken var gul med sjakkbrettøyne.

Også drømte jeg at mamma var gravid... :overrasket: Og jeg var sur fordi hun drakk rødvin og røykte under svangerskapet.

:ler:

Gjest Bodillen
Skrevet

Jeg drømte at hele familien var på biltur, også kom vi til et sted hvor det var masse små jorder hvor de dyrket forskjellige ting, alt fra gress til salathoder. Hvert jorde hadde sitt eget navn etter greske øyer som sto skrevet på store skilter som var satt opp der.

I en innhegning gikk det kuer, og mannen min befant seg plutselig av en eller annen grunn inni denne innhegningen. Brått fikk en av kuene øye på mannen min og begynte å løpe vanvittig fort rett mot ham.

Jeg ropte "Pass deg, kanskje den er farlig!!!!" Akkurat idet jeg hadde ropt, forvandlet kua seg og ble kortere og tykkere og fikk digre, søte øyne som så skikkelig snille ut, og da skjønte jeg liksom at den bare ville løpe til mannen min for å få kos...!

Gjest Maksprell
Skrevet

I ganske lang tid nå så har jeg tenkt å defragmentere dataen (eller hva det kalles..diskopprydning!)

Inatt drømte jeg at dataen min ba meg personlig om å gjøre det..Så da gjorde jeg jo det!(når jeg våkna altså..)

Og så drømte jeg at jeg drakk en kopp te med tre fiskeboller i.

Gjest Maksprell
Skrevet

Drømte at jeg skulle i en kjeller hvor de oppbevarte lik for å identifisere en person.

Ikke spesielt koslig.

Skrevet

Jeg drømte at jeg passa på en valp (som ble en baby senere eller omvendt :klø: ), og plutselig kom det inn en fyr jeg likte før (og kanskje begynner å like igjen.. :sjenert: ). Jeg var visst lettkledd, så løp for å kle på meg. Av en eller annen grunn kom han inn på rommet mitt og sa "trenger ikke å kle på deg for min skyld".

Høhø. :sjarmor:

Skrevet

Jeg er i en idrettshall, husker ikke hvorfor. Men, jeg kjeder meg og går ut i foajeen. Her treffer jeg en arabiskutseende mann med kjortel på seg. Jeg snakker ikke med han, men han kommer likevel bort til meg og åpner gylfen min. (nå må det sies at jeg egentlig er hunnkjønn, men i denne drømmen har jeg pikk) uansett, han tar ut pikken min. I den andre hånden har han en bakeskål og han knuser noen egg oppi denne. Så tar han pikken min(!!!) og starter å vispe eggene med denne, ca på samme måten som når en skal lage omelett. Jeg husker ikke helt hva jeg i drømmen syntes om det hele, men tror ikke det bød meg imotpå noen som helst måte.

Kanskje dere som har pikk i det vanlige livet burde teste dette, det ville jeg ha gjort.

Skrevet
Kanskje dere som har pikk i det vanlige livet burde teste dette, det ville jeg ha gjort.

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...