Gå til innhold

Kvinner er bakteriebomber i forhold til menn!

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret mann
Skrevet

Ifølge en undersøkelse som har kontrollert over 100 forskjellige arbeidsplasser viser at kvinner har tre til fire ganger så mye bakterier i sin umiddelbare nærhet i forhold til menn.

Småbarn, oppbevaring av mat og sminke skal være hovedsynderne.

Noen som har noen tanker om dette?

Gjest =tentacle=
Skrevet
Ifølge en undersøkelse som har kontrollert over 100 forskjellige arbeidsplasser viser at kvinner har tre til fire ganger så mye bakterier i sin umiddelbare nærhet i forhold til menn.

Bekymrer meg ikke i det hele tatt. Jeg er frisk så godt som alltid, og med mindre jeg skal noe spesielt, som å ha eksamen eller reise på ferie, er jeg ikke redd for snørrete småtasser heller. Bakterier er en naturlig, og for det meste ufarlig del av tilværelsen.

Skrevet

Hva slags bakterier er det snakk om, og hva for noe galt kan de evt gjøre? Bakterier er en naturlig del av tilværelsen, så det i seg selv er ikke en indikator på noe galt.

Skrevet

Jeg har normalt god hygiene, og bekymrer meg derfor ikke det spøtt.

Skrevet

Alle skal vel få i seg sin daglige dose med bakteriar likevel.. Og undersøkelsen seier jo at dei fleste bakteriane er "sjølvlaga", og det blir som å påstå at snørret som renn ut av nasa di er skadelig for deg om du får det inn i munnen..

Men DET er det jo ikkje.

Og eg viser til sangen: "Snørr er godt, alle har smakt det - og alle har likt det!"

:sjenert:

Gjest =tentacle=
Skrevet

Forresten, hvorfor er du bekymret? Som mann har du jo statistisk sett mye mindre bakterier rundt deg på jobben enn vi kvinner har. Ble du redd for oss nå? :sjarmor:

Skal legge av meg flåsingen, men smileyen din gir inntrykk av at frykten for bakterier kanskje tar mer tid og energi fra deg enn det er verdt, og at du kanskje kunne tatt det opp med legen din. Friske voksne folk trenger oftest ikke å bekymre seg så mye for vanlige bakterier ut over at man kan spare seg for noen mageonder i ny og ne.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Hva så? Er kvinner mer syke enn menn? Med mindre man blir syk av det, ser jeg ikke problemet med bakteriehysteriet som ser ut til å plage en del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...