Gå til innhold

Influensa

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg influensa. Det verker i hele kroppen (musklene), og har hodepine og er tung i hodet. Pluss at jeg spyr opp alt jeg spiser og blir ganske fort kvalm. Vondt i halsen. Synes det ser ut til at jeg har influensa, søkte litt på nettet.

Er litt bedre i dag, men lurer på hvor lenge denne greien varer. Er irriterende.

Skrevet

3-5 dager, tror jeg, men du kan hangle en stund etterpå også.

God bedring!

Skrevet

Selve influensaen min kom som kastet på meg, og varte i ganske nøyaktig 3 døgn, og var over midt på dagen forrige lørdag. Men jeg er fortsatt syk, har hatt en del feber i etterkant og en luftveisinfeksjon, samt omgangssyken.

Skrevet

AAww, takk tuji. :)

niomi: Høres ille ut med alt det. :overrasket:

Fant ut at jeg bare kastet opp det som det er melk i, kanskje ejg innbiller meg det men jeg når jeg spiser melkeprod, eller drikker melk, så spyr jeg. Bare nå da.. Tror det er d samme med juice og, med tanke på den s yren i juicen. :forkjola:

Skrevet

Er det normalt å få gult slim i øynene? :overrasket: Aldri hatt det før og aner ikke hva det er... :forvirret:

Har litt trykk i venstre øre, nesten som at det er tett på en måte.. hva kan dette være?

Skrevet
Fant ut at jeg bare kastet opp det som det er melk i, kanskje ejg innbiller meg det men jeg når jeg spiser melkeprod, eller drikker melk, så spyr jeg. Bare nå da.. Tror det er d samme med juice og, med tanke på den s yren i juicen.  :forkjola:

Helt vanlig. Melk er svært tungt å bearbeide for kroppen, og ikke noe som bør spises/drikkes når du er syk (knapt når du er frisk heller, så sant du ikke har 4 ben og hale :ler:)

Er det normalt å få gult slim i øynene?  :overrasket: Aldri hatt det før og aner ikke hva det er...  :forvirret:

Har litt trykk i venstre øre, nesten som at det er tett på en måte.. hva kan dette være?

Øynebetennelse?

Skrevet

Hadde infulensa i to uker jeg :forkjola: ... Ble lagt inn på sykehus til og med.

Noen blir hardere rammet enn andre, og den infulensaen som er nå er visst verre enn i fjor. Har ikke hatt infulensa før jeg så jeg lurer på om det er derfor jeg ble så hardt rammet. Hadde feber i over en uke, og 40 på det høyeste.

Kastet ikke opp, men klarte ikke å spise heller..

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Sliter selv med influensa for tiden, og jeg har hørt at den varer fra 3 - 10 dager og at man gjerne hangler litt i 2-3 uker etterpå.

Begynte å fryse fælt på torsdag ettermiddag, men ble ikke ordentlig syk før fredag ettermiddag, så nå har jeg hatt feber, vondt i halsen/brystet, vondt/tett i hodet og tett nese i snart 4 dager. Hadde også vondt i korsryggen de 2 første dagene. Håper influensaen gir seg snart..

Jeg har også hatt en del propper i øret (trykk i øret), så jeg gaper og liksom-gjesper for harde livet :ler:

Hvis du har slimhoste må du huske å hoste opp slimet og spytte det ut for det kan fort sette seg bakterier der og da tar det enda lenger tid før du blir frisk.

God bedring!

Skrevet
Er det normalt å få gult slim i øynene?  :overrasket: Aldri hatt det før og aner ikke hva det er...  :forvirret:

Gult slim i øynene høres ut som øyekatarr.

Det med trykket i øret...Det er mange som får det når de har luftveisinfeksjon, tror det er ganske vanlig.

Skrevet

Jeg har ligget på sofaen med influensa i to dager, er på tredje dagen nå. Skikkelig kjipt!!!! :forkjola::fryser:

I dag er jeg skikkelig tett i både nese og ører. Slimete hals og skikkelig vondt å hoste!!!!! Da blir det ikke akkurat bedre med masse slim.... Uækj, ekle beskrivelser her men...

Har hatt feber hele tiden.

Kom som kastet over meg tirsdags morgen i fem tiden etter å ha hanglet litt noen dager...

Håper ikke jeg hangler lenge etter dette går over slik dere snakker om. Får ta masse vitaminer og div for å bygge opp immunforsvaret litt kjapt etterpå ;)

God bedring til alle som er syke, og til meg selv :)

Skrevet

Influensa bæsj.

Jeg har ligget i 2 uker, med feber og smerter overalt og på vei ut igjen pådrar jeg meg bihulebetennelse.

Orker ikke mer sykdom så starta med pencilin i dag.

God bedring til alle influensa syke :forkjola:

Skrevet

God bedring til dere alle :klem:

Jeg går med et eller annet jeg også som ikke vil bryte ordentlig ut, sliten, svimmel, kvalm... :forkjola:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...