Fiola Skrevet 21. februar 2003 #1 Del Skrevet 21. februar 2003 Er det noen som vet hvordan jeg får Yahoo messengers til å virke ? Jeg får bare besjed om å sjekke at jeg er på nettet. Proxy innstillinger er rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #2 Del Skrevet 21. februar 2003 pebkac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 21. februar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 21. februar 2003 pebkac ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #4 Del Skrevet 21. februar 2003 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 22. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 22. februar 2003 OK da. Pebkac. Kan du forklare det litt nærmere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnsmor Skrevet 22. februar 2003 #6 Del Skrevet 22. februar 2003 Peb hva? Uansett,jeg brukte yahoo messenger før.Hadde ikke noe problem.Jeg vet ikke egentlig hva feilen kan være.Hvis jeg finner ut,skal jeg gi beskjed. natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå