Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det Nye har en artikkel om klærne Madonna har designet for H&M. Hva synes dere? Jeg synes ikke det var noe spesielt som skilte seg ut. Helt kurante klær, men jeg kommer ikke til å gå søvnløs av frykt for å ikke få tak i noe av det.

Link

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns mye av det var veldig kult, og jeg er vel en av de som kommer til å være søvnløs ;)

Skrevet

Mye lekkert, spesielt smale skjørt og bluser og meget brede belter. Slike belter har jeg vært på jakt etter lenge (i en OK prisklasse), så det skal jeg kjøpe. Men jeg liker denne stilen, jeg, da. Marilyn/Christina Aguilera/Dita von Teese. Veldig stilig.

Skrevet

Synes det var mye fint der, jeg!

Likte spesielt den mønstrete kjolen med v-utringning, det sorte skjørtet og den hvite blusen. :)

Skrevet

Jeg ELSKER noe av det! Noe av det er helt meg.

Jeg elsker sorte skjørt med hvit skjorte og sort brett belte (men dette går jeg i fra før da), og de hvite pumpsene var kjempe fine!

Noen av kjolene, skjortene og dressene var også urolig fint! Og jeg MÅ ha noe av det ja :)

Gleder meg! :)

Skrevet

Jeg synes det var mye fine klær der, og fikk definitivt lyst på en veske! Vet noen når dette kommer i butikkene, og hvilke butikker? (Trondheim)

Skrevet

Jeg likte nesten alt! Mye finere enn den forrige Madonna-kolleksjonen, synes jeg.

Regner med at de største H&M-butikkene får alle klærne, mens de små for utvalgte klær.

Noen som vet hvilken dato klærne er i butikk?

Skrevet

Jeg liker den hvite bagen, og synes kjolene er veldig fine :)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Det var noen ting jeg kunne tenkt meg, f.eks. en del av kjolene, men jeg kommer heller ikke til å ligge søvnløs om nettene

Jeg likte nesten alt! Mye finere enn den forrige Madonna-kolleksjonen, synes jeg.

Regner med at de største H&M-butikkene får alle klærne, mens de små for utvalgte klær.

Noen som vet hvilken dato klærne er i butikk?

8. mars står det under bildet her

Gjest Borghild
Skrevet

Såååååååååå mye lekkert! Jeg MÅ minst ha sorte pumps, hvit bag og den hvite kjolen! Definitivt!

Skrevet

Håper alt av kolleksjonen blir lagt ut på nettet.

Ganske mye jeg kunne tenkt meg.... :sjarmor:

Skrevet

Aner jeg en gjentagelse av Lagerfeld, McCartney og V&R for H&M trådene her? :lol:

Kommer klærne på nett forresten?

Skrevet

Høres ut som om det er ganske ok materialer i en del av plaggene også, silke og skinn var nevnt i linken som der det sto når kolleksjonen kom.

Kan bli dyrt dette her... :sjenert:

Skrevet
8. mars står det under bildet her

:bukke: Leser litt fort av og til...
Skrevet

Synes det var en del fint og ikke minst anvendelig, men så ikke noe jeg MÅ ha..

Skrevet

Der var det mykje fint, ja :)

Skrevet

var inne og kikket tidligere i dag, mye fint! Mye klassiske plagg. Savnet litt farger, men men. Håper det blir lagt ut på nettet for jeg gidder ikke stå i kø i butikken!

Skrevet

Synes det meste var anonymt, men enkelte av kjolene kan bli bra i kombinasjon med litt sprekere ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...