Gå til innhold

Naprapat eller osteopat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det startet med senebetennelse... Jeg har nå betennelse i skulder også og smerter i rygg, nakke, skulder, arm, hånd. URK :( er sykemeldt f.o.m. i morgen. Fått voltaren, og prøver å finne en behandling jeg kan gå til mens jeg går sykemeldt.... det blir naprapat eller osteopat har jeg bestemt meg for. men hva er best for mine problemer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naprapat - helt klart. Det er som et Kinder-egg - kiropraktor, fysioterapeut og akupunktør i ett! Jeg har kjempe-erfaring med det. Lykke til :):)

Skrevet
Naprapat - helt klart. Det er som et Kinder-egg - kiropraktor, fysioterapeut og akupunktør i ett! Jeg har kjempe-erfaring med det. Lykke til :)  :)

ok takk for svar :)

Det er så vanskelig når man hele tiden blir anbefalt forskjellig... Jeg har ei søster som så varmt anbefaler osteopat. Og jeg har allerede brukt så mye penger på behandling at nå vil jeg ha noe som funker!!!

Skrevet

Sånn bare for å forvirre deg enda mer...

Jeg ville sjekket ut akupunktur!

Jeg kjenner ei som var veldig plaget med senebetennelse som spredte seg, og etter noen akupunktur-behandlinger ble hun bedre.

Gjest StoreSky
Skrevet

Veldig mange naprapater bruker akupunktur i behandlingen sin, Lillesky!

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet

Heisan. Senebetennelse er vanskelig å bli kvitt hvis en går for lenge med det. Hvis det er en fersk betennelse gå til fysioterapi, er det en betennelse som har vært en stund ta laserbehandling. :)

Skrevet
Heisan. Senebetennelse er vanskelig å bli kvitt hvis en går for lenge med det. Hvis det er en fersk betennelse gå til fysioterapi, er det en betennelse som har vært en stund ta laserbehandling. :)

Jeg har gjort begge deler... i mange mnd faktisk. :o

Gjest StoreSky
Skrevet

Fysioterapi har jeg dårlig erfaring med. Men min naprapat fikset masse på bare to behandlinger!!

Skrevet
Fysioterapi har jeg dårlig erfaring med. Men min naprapat fikset masse på bare to behandlinger!!

hmm.. er fortsatt litt usikker. Hvor bor du hen da StoreSky? Må finne meg en naprapat eller osteopat i oslo og omegn... Har fått anbefalt en naprapat på aker brygge og en osteopat på majorstuen.

Skrevet

Men det er vel ikke pga. senebetennelse du går til naprapat..? Jeg er enig i at fysioterapi muligens ikke funker så godt mot senebetennelse, som det var snakk om her.
Skrevet

Naprapatgruppen holder til øverst i Bogstadveien(i det store krysset). Jeg har gått dit og har vært kjempefornøyd!Prøvd mange behandlinger hos osteopat først,men ble ikke bedre.Trengte bare noen få behandlinger hos naprapat.Nå er jeg helt frisk :trene:

Skrevet (endret)

Takk for alle svar folkens. Da har jeg bestilt time hos en naprapat.... André Bolstad på ryggklinikken aker brygge. Håper han er flink. Fikk han anbefalt av noen i familien :)

http://www.rygg.no/

Endret av Taxi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...