Dorri Skrevet 19. februar 2007 #1 Skrevet 19. februar 2007 Ja, jeg ønsker rett og slett en oppskrift på en god suppe med mye smak og om den er litt hot er bare et pluss. Noen som har tips?
Susannah Skrevet 19. februar 2007 #2 Skrevet 19. februar 2007 Jeg lager suppe litt på improviseringsmåten, men denne er god: Hot tomatsuppe Stek 1/2 løk og 1 hakket hvitløksfedd gyldne i stekepannen. Kok opp 1 liter vann med 1 buljongterning. Åpne en boks med hakkede tomater. Bland alt dette i en panne. Nå skal det putre en stund og så har du i nesten alt du kommer over av krydder; pepper, oregano, urter, chili.... Jeg har ofte litt Heinz chilisaus eller rester av sterk tacosaus oppi også. Vil du ha litt mer "mat" i suppen kan du ha stekte biff- /kyllingstrimler eller kjøttboller i. 1/3 boks med røde bønner (vask dem først) gi også litt substans og smaker godt. Server med brød eller tortilla med smeltet ost på.
Arkana Skrevet 19. februar 2007 #3 Skrevet 19. februar 2007 Denne laget jeg senest på lørdag og den er hot.
Lily Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Arkana's hotte kyllingsuppe er veeeldig god, favoritt her i huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå