Moroklumpen Skrevet 19. februar 2007 #1 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg blir helt sprø!! Var ute på lørdag og møtte en utrolig bra kar! Han var fantastisk kjekk og akkurat samme humor som meg. vi var sammen hele kvelden. Når utestedet stengte gikk vi og spiste sammen og han kysset meg...ahh! Han spurte om tlf nr mitt og jeg ga det så klart. Idag er det mandag og jeg har ennå ikke hørt noe. Jeg holder på å bli gal! Jeg har ikke hans nr... Jeg har liksom hørt om 2-3 dagers regelen, men jeg blir helt tussete av å gå og vente... Hva er vanlig?? når pleier mannen å ta kontakt igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 19. februar 2007 #2 Del Skrevet 19. februar 2007 Er det ikke tredagers-regelen som "gjelder", da? Han ringer sikkert i morgen eller på onsdag. Han vil sikkert ikke virke for desperat heller, så smør deg med litt tålmodighet - ikke lett! Håper han ringer, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 19. februar 2007 #3 Del Skrevet 19. februar 2007 Den tredagers-regelen og alle andre regler i samme gata er så dumme. Blir bare mer forvirra jeg.. Men jeg tenkte å ta mot til meg og invitere lørdagens bekjentskap ut sjøl. Gjør det samme! Man må ta litt grep sjøl nå og da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 19. februar 2007 #4 Del Skrevet 19. februar 2007 Drit i den tredagers regelen.. den har blitt en klisje synest jeg... men her er det ikke du som skal ta kontakt, da.. desverre... håper du hører noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 20. februar 2007 #5 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Jeg er brutalt ærlig nå... Har du ikke hørt fra han innen det første døgnet er han egentlig ikke interresert. Det er selvfølgelig unntak for det rent fysiske plan, og sex kan jo være en grei innledning (men kall en spade for en spade). Folk er forskjellige, men enten er du "hooked", eller ikke. Forøvrig mener jeg at de som tror på kjærlighet ved første blikk i beste fall er enøyd. Hvis man på tross av all logikk "er der" så aksepteres kun et minimum av folkskikk , og regeler er ukjent Ærlig talt. Ingenting er tilfeldig. Hvis du har lyst på han, så sjekk han. Passive kvinner dør som jomfruer... Finn telefonnummeret hans, og ring han... Det værste som kan skje er et nei, og det opplever alle... Det er svært sjelden at inativrike kvinner dømmes nedenom og hjem. Den kommer dere alltid ut av i pluss Kvinner liker at barske menn triller barnevogn og viser sin "følsomme side". På samme måte digger menn at kvinner viser at de har lyst på en... Vi er banal, og det er dere også Go girl !!! Grab what you want, live is to short to wonder Pell deg vekk fra KG, og undring. Man finner ikke en sjelevenn via analyse. Gi gass og forfølg det livet du vil ha Sjenanse er forøvirg svært oppskrytt... Endret 20. februar 2007 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 20. februar 2007 #6 Del Skrevet 20. februar 2007 Klart det er en skikkelig teit regel, men jeg kjenner mange som venter med å ringe fordi de ikke vil virke for ivrige, og derfor venter de en tredagers tid. Så den gjelder nok for mange, selv om den er en klisje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mata Skrevet 20. februar 2007 #7 Del Skrevet 20. februar 2007 Hva har jeg gått glipp av nå? Har aldri hørt om noen tredagers-regel. Han ringer deg sikkert neste helg, når han har tatt seg noen øl...kanskje, så ikke sitt og vent på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moroklumpen Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 20. februar 2007 Det er tirsdag, og fortsatt ikke hørt noe... Han har et ganske "uvanlig" navn, så var ikke noe problem å finne navnet hans på gule sider. vil ikke være passiv, men virker jeg ikke bare desperat hvis jeg tar kontakt da?? Hehe, er visst ikke så god på dette jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 20. februar 2007 #9 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg ville smurt meg selv med tålmodighetskrem. Og ja, jeg vet det er vanskelig. De gangene jeg selv har lekt "tøff" dame med initiativ (man er jo feminist, før søren)- så har det uten unntak vært mislykka. Men det er nå meg,da. Ingen regel uten unntak, men ikke regn med at du selv er et unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidvandre Skrevet 20. februar 2007 #10 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg ville venta og sett om han tok kontakt. Og hvis han ikke gjør det til neste helg ville jeg gitt faen. Kanskje jeg er dum og passiv da, men søren heller, jeg vil ha en med litt tiltak i, så hvis han ikke klarer å sende en melding for det være det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 20. februar 2007 #11 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg ville venta og sett om han tok kontakt. Og hvis han ikke gjør det til neste helg ville jeg gitt faen. Kanskje jeg er dum og passiv da, men søren heller,jeg vil ha en med litt tiltak i, så hvis han ikke klarer å sende en melding for det være det samme. ← Jeg sier meg enkelt og greit enig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 20. februar 2007 #12 Del Skrevet 20. februar 2007 Ingen regel uten unntak, men ikke regn med at du selv er et unntak. ← Det var da veldig negativt Hvis han ikke tar kontakt i løpet av dagen, så ring i morra. Er han interessert så er han interessert, uavhengig av hvem som ringer hvem. Mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anela Skrevet 20. februar 2007 #13 Del Skrevet 20. februar 2007 Opplevde akkurat det samme, bortsett fra at det var en nettdate og at vi ikke kysset. Jeg hadde en utrolig bra kveld, og tenkte at jeg endelig hadde funnet en virkelig match. Han virket interessert, spanderte hele kvelden, ville sitte ved siden av meg i sofaen og ikke på den andre siden av bordet, ville ikke hjem før det stengte på morgenkvisten. Vi hadde masse felles interesser, samme humor... Dagen etter var jeg sikker på at han ville på finne på noe, fordi vi hadde snakket om det. Jeg ventet i det lengste med å sende melding, men måtte til slutt få klarhet i hva planen var. Nei da, han måtte "stå over" møtet. Siden har jeg ikke sett noe poeng i å ta kontakt, og det har ikke han heller (en uke nå). Må si jeg ikke fatter og begriper hva menn driver med. Jeg er ganske åpenbart avvisende dersom jeg ikke er interessert i noen, særlig på nettdate. Blant menn/gutter av alle slag har jeg opplevd en hårreisende uærlighet og oppførsel/utsagn som over hodet ikke samsvarer med hvor interesserte de er. Ord som "vi sees", "ringer deg", "glad i deg", "ja, jeg trenger også kos", "du er skjønn" osv. ser ikke ut til å bety noe som helst. Jeg ville ALDRI brukt noen av disse ordene om jeg dagen etter forsvant som dugg for solen. Hva er det som skjer? Er det noen av det motsatte kjønn her som kan svare meg på det? Hva er vitsen med å si pene ting når man ikke kan følge det opp, ingenting er vel mer sårende enn det. Jeg har selvfølgelig også en haug med venninner som har opplevd dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidvandre Skrevet 20. februar 2007 #14 Del Skrevet 20. februar 2007 Må si jeg ikke fatter og begriper hva menn driver med. Jeg er ganske åpenbart avvisende dersom jeg ikke er interessert i noen, særlig på nettdate. Blant menn/gutter av alle slag har jeg opplevd en hårreisende uærlighet og oppførsel/utsagn som over hodet ikke samsvarer med hvor interesserte de er. Ord som "vi sees", "ringer deg", "glad i deg", "ja, jeg trenger også kos", "du er skjønn" osv. ser ikke ut til å bety noe som helst. Jeg ville ALDRI brukt noen av disse ordene om jeg dagen etter forsvant som dugg for solen. Hva er det som skjer? Er det noen av det motsatte kjønn her som kan svare meg på det? Hva er vitsen med å si pene ting når man ikke kan følge det opp, ingenting er vel mer sårende enn det. Jeg har selvfølgelig også en haug med venninner som har opplevd dette. ← Det lurer jeg også på. Ikke i så stor grad ja, jeg er ikke akkurat på jakt; men har sett det samme hos mine ekser. En dag er det ringing midt på natta med "elsker deg, kan ikke leve uten deg, jeg vil snakke med deg til jeg sovner, det er så godt å hære stemmen din blabla", så helt stille en uke, og så slår han opp. wft?! En annen var også helt fortapt i meg, men så mista han plutselig interessen. Hvorfor gir de utrykk for at alt er bare bra for å så bare snu helt om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 20. februar 2007 #15 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Og hva faen betyr "det gjør vi sikkert" når jeg spør om vi skal finne på noe en dag? Vi snakker samme kisen som vurderte å stikke innom meg MANDAGEN etter helga vi møttes. Beklager at jeg kupper tråden, men det måtte ut. Og var kanskje litt relevant. Endret 20. februar 2007 av miow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 20. februar 2007 #16 Del Skrevet 20. februar 2007 Og hva faen betyr "det gjør vi sikkert" når jeg spør om vi skal finne på noe en dag? Vi snakker samme kisen som vurderte å stikke innom meg MANDAGEN etter helga vi møttes. Beklager at jeg kupper tråden, men det måtte ut. Og var kanskje litt relevant. ← Det betyr "nei". Det er også damer som holder på slik. Jeg tror mange bare leker, de har ikke respekt for andre menneskers følelser. Ord trenger ikke bety noe, se etter samsvar mellom ord og handling- se på øynene, de "gnistrer" når en er forelsket. Dere ville sikkert ikke vært kjæreste med en slik en likevel, det er f irriterende og jeg ville ikke stolt på ett slikt menneske. Greit nok å leke litt i perioder av livet, men man skal vite hvor man står-man skal ikke leke med følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moroklumpen Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg må faktisk takke for gode råd!! Hele tiden tenkte jeg at hvis han ikke tar kontakt så er han ikke interessert... men så hadde jeg så veldig, veldig lyst til å ta kontakt. Jeg har analysert dette til jeg har blitt helt sprø. Er det meg det er noe galt med som ikke skjønner signaler gutter sender ut?? Men jeg gjorde som de fleste her rådet meg til og som jeg også innerst inne visste var riktig for meg... ventet! TJO HO!! Gjett hvem som nettopp fikk mld... At han gjerne ville treffe meg igjen!! Ok, jeg liker ikke å vente helt til onsdag før jeg får mld, men jeg satser på at han ikke ville virke desperat og ville vente litt... håper jeg... *såååå glad* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 21. februar 2007 #18 Del Skrevet 21. februar 2007 Kjenner at jeg ble glad på dine vegne. Så bra. Ser du, det hjalp med litt tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 21. februar 2007 #19 Del Skrevet 21. februar 2007 Til anela: Jeg tror gutter som driver mye med damesjekking skrur seg inn på det moduset når de er på date, og prøver å sjarmere mest mulig selv om de ikke liker dama så vanvittig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 21. februar 2007 #20 Del Skrevet 21. februar 2007 Hurra til deg! Lykke til videre, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå