Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer ganske enkelt på hva som er favoritt deodoranten din? Jeg er på jakt etter en som er effektiv og som lukter godt, men mildt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg får veldig raskt kløe av alle deodoranter (sensitiv hud), og er nok ikke det man kan kalle en "svetter". Jeg har funnet to deodoranter jeg er fornøyd med; HTH deo som fås på Vita, og Deo Pure fra Biotherm.

Hvis du vil ha noe mer effektivt, er det mange som er fornøyd med deodorantene fra Vichy, som du får på apoteket. Finnes i både parfymert og uparfymert.

Skrevet

Bruker dry sticken fra Clinique og er fornøyd. Orker ikke vente på at den skal tørke. Sånn sett passer den meg ypperlig.

Skrevet

Av billigdeodoranter liker jeg best Sterilan Crystal

Skrevet

Bruker Sterilan`s oxygen fresh, og er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Nivea Dry er min favoritt.

Skrevet

Jeg har sensitiv hud, og må bytte ut deodoranter ganske ofte. For tiden bruker jeg Biotherm Deo Pure, som jeg er veldig fornøyd med :) Den lukter ikke så mye, men det anser jeg som et pluss.

Skrevet
Den lukter ikke så mye, men det anser jeg som et pluss.

ikke så mye nei, men nok til at jeg ikke takler lukta :sjenert:

men så er jeg veldig sensitiv også;)

dove med lys blå kork ja, eller sanex (skrives vel ikke slik..har glemt hvordan det skrives, lenge siden jeg har funnet denne..men er iallefall rollon som er aprikosfarget og hvit kork)

Skrevet

Synes deoen som man kjøper på H&M som heter Heaven er knall. Den lukter så godt.. Ellers bruker jeg til vanlig Sterilan. Er ikke så plaget med svette under armene..

Skrevet
Biotherm deo pure

Samme her. Den er veldig bra. Men bruker for det meste Nivea, er litt redd for parabenene i Biotherm...

Skrevet (endret)
Bruker Sterilan`s oxygen fresh, og er veldig fornøyd med den.

Jepp, denne også Dove sin med aprikos kork. Ellers kjøpte jeg Palmolive sin igår med lilla kork (aromatherapy) og den virker ok. Lukter ganske sterkt da, men veldig godt. Tidligere hadde Clarins en kremdeo og. Man vred på en greie også kom det krem opp av et hull i midten på deoen. Den likte jeg godt, men finner den ikke igjen. Finner en annen kremdeo, da, den har kanskje byttet emballasje. Den luktet mildt.

Endret av kitekatt
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Bruker Sterilan optimal, og den har jeg brukt i mange år. Fornøyd med andre ord. Men har heller ikke problemer med svette, og er ikke spesielt sensitiv. Syns denne lukter godt og passe mildt.

Skrevet
Samme her. Den er veldig bra. Men bruker for det meste Nivea, er litt redd for parabenene i Biotherm...

Er det ikke parabener i Nivea deoene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...