Væren Skrevet 21. februar 2003 #1 Skrevet 21. februar 2003 Spørsmålet mitt handler om mobiltelefon, men jeg plasserer det her og håper på at noen med teknisk innsikt leser dette... :D Jeg fikk ny mobiltelefon i gave i dag, en søt og liten Nokia 6510! Da jeg skulle prøve å sende SMS med denne, får jeg bare til svar: "Kan ikke sende som e-post". Jeg får altså ikke til å søke fram et telefonnummer og sende tekstmeldingen. Nå har jeg lett og lett gjennom brukerveiledningen (under mottoet: "Dersom ingenting annet virker; les bruksanvisningen"), men uten å bli særlig klokere. Det er nok en eller annen innstilling som står feil, for det er bare mulighet for å taste inn e-postadresse, ikke telefonnummer. Noen som har en clue på hva jeg kan gjøre for å få dette til? Glad for alle forslag!
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #2 Skrevet 21. februar 2003 Har ikke akkurat den telefonen, men på andre nokiaer kan du stille inn om meldingene skal sendes som tekst, e-post, personsøker eller faks. Så du må nok inn og endre der. Menyen ligger under meldinger -> meldingsinnstillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå