Gå til innhold

Drømmer du om frieri?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Berta_*
Skrevet

Det jeg lurer på ligge vel strengt tatt i overskriften :)

Har du kjæreste og drømmer du om frieri? Har du evt drømt lenge og drømt om dette i tidligere forhold også?

Og har du noen tanker om hvordan det perfekte frieriet er?

:bryllup::hjerte:

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet

Jeg har ikke kjæreste nå, men har aldri drømt om frieri, heller ikke når jeg har vært i forhold. Jeg har jo lyst til å bli fridd til en vakker dag, men jeg har ikke noe forhold til å tenke ut hvordan det skal skje (hvis det er han som skal fri). Det ideelle frieriet for meg er et som passer oss og forholdet vårt, og det er så vanskelig å forestille seg uten en mann :) Og hvis det er et spørsmål jeg virkelig har lyst til å si ja til, kan det være like stort om det blir sagt inn i øret mitt når vi dusjer sammen som et nøye planlagt scenario med alle de tradisjonelle romantiske ingrediensene :)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg tør å drømme så mye om verken frieri eller giftemål.

Kjæresten min har vært gift før, og følte seg presset til å gifte seg uten egentlig å noenensinne ha hatt et eget ønske om å være gift.

Så det spørsmlålet tviler jeg på at han noensinne kommer til å stille.

Selv om eg vet at ha garantert hade giftet seg med meg om jeg absolutt ville det. Men jeg er av den oppfatningen at dette med ekteskap og barn skal være noe begge ønsker seg like sterkt, og jeg ville aldri funnet på å trumfe igjennom noen av delene.

Skal det være, så skal det være fordi han ønsker det selv og har kommet frem til det på egenhånd.

Jeg hadde ikke sagt nei i alle fall.

Jeg hadde sikkert begynt å hylgrine og le om hverandre.

Skrevet

Jeg drømmer ikke om noe frieri, siden jeg er usikker på om jeg har lyst til å gifte meg. Og uansett er det noe vi vil finne ut sammen, ikke at den ene spør den andre.

Skrevet

Jeg drømmer om det ja. :)

drømt om det en liten stund.

men jeg har aldri drømt om det i tidligere forhold.

men er usikker på hvordan det perfekte frieri ville være. Tror det er perfekt uansett jeg så lenge det kommer fra samboren og ikke det er helt tatt fra løse luften mens vi f.eks ser på tv.

kommer det til å skje?

mulig men tviler litt.....han har vært gift før. det var visst ikke så hyggelig, så jeg er ikke helt sikker.

kan jo forsette å drømme jeg :sjarmor:

Skrevet

JA.

Jeg drømmer om frieri.

Men tror ikke det skjer snart.

Tror samboer har mer lyst på barn. Så når går jeg og venter på at han skal si i klar tekst at han vi ha barn, så vi kan begynne å prøve. Han har sendt bitte små hint til nå.

Han vet jeg har lyst både på barn og frieri. Jeg bare venter på at han skal bli klar.

Barn kommer nok først. Er ikke så sikkert på at han noensinne frir. Men jeg har vent meg til tanken å være evig samboer.

Skrevet

Jeg drømmer ikke om frieri. Eller å gifte meg. Han har spurt noen ganger om vi skal gifte oss "til sommern" men har ikke tatt det så alvorlig. Eller, er jeg forlovet? :overrasket:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Nei, jeg drømmer hverken om frieri eller bryllup og ekteskap, men jeg tenker at det kan være praktisk å gifte for å få papirene i orden når vi kjøper leilighet sammen.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Ja, må innrømme at jeg drømmer litt om det ja, og han er også den eneste jeg har drømt om at skal fri. Vet ikke helt hvordan jeg vil at han skal fri, men vet i hvertfall at det ikke skal være noe han bare spør helt tilfeldig om mens vi sitter og ser på tv, eller på msn :ler:

Skrevet

Ja ja, dette har jeg planlagt i detalj.. :ler:

Håper det skjer en stille, stjerneklar høstkveld på et vakkert sted (ser for meg vann eller sjø, og skog). Tett omslynget og godt innpakket i pledd under fullmånen. Han må selfølgelig ha funnet den perfekte ringen uten at jeg har hatt den minste anelse om hva som ventet meg..

Det hele skal selfølgelig være kjempespontant og ikke det minste klisjéaktig.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...