Gå til innhold

hvor kjøpe my little pony

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sett på finn og qxl og der var det lite, ebay er mildt sagt forvirrende og i tillegg så er det mange som ikke sender til norge.

tips til hvor jeg kan titte ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler ebay selv om du synes det var litt forvirrende. Mange sender over hele verden, og mange selgere kan sende til Norge selv om det ikke står i annonsen - bare send selger et spørsmål hvis du er i tvil!

Søker du på my little pony ser du at de har egen underkategori både for modeller før og etter 1990, og det er mange objekter til salgs.

Skrevet

men det må da være andre steder en ebay ?

Skrevet

Eg har sett fleire på loppemarknadar rundt omkring...

Skrevet

Men hva er det som er saa forvirrende med Ebay? Tror nok Ebay er den beste muligheten du har for aa finne gamle My Little Ponies. Ellers har jeg en hel stall hjemme hos foreldrene mine, men den er dessverre ikke til salgs! :ler:

Skrevet
Men hva er det som er saa forvirrende med Ebay? Tror nok Ebay er den beste muligheten du har for aa finne gamle My Little Ponies. Ellers har jeg en hel stall hjemme hos foreldrene mine, men den er dessverre ikke til salgs!  :ler:

tja... budgivningen, betalingen (det er ikke aktuelt å opprette paypal eller hva det nå en heter så det blir styr å få tak i kontonummer til selger etc), toll og importreglement osv...

Skrevet

Hvorfor er det ikke aktuelt å opprette paypal, da? Det er jo en veldig enkel og trygg måte å betale på. Har handlet mye på ebay, og synes det er veldig enkelt og greit.

Skrevet (endret)

Her er en "butikk" på Ebay som selger My Little Pony, og sender til Norge..

http://stores.ebay.com/Crazys-My-Little-Pony-Store

Eneste som er forskjellen med å handle på nett via Paypal, er at jeg slipper å taste inn kortnummer hver gang ;)

Jeg har vært en flittig Ebay'er de siste par årene, og jeg må si det er uhyre sjelden jeg har betalt toll for noe. De aller fleste krysser av for "gift" på pakken, og da slipper man toll.

Og det må være det mest ultimate shoppingparadis ever. :klappe:

Endret av shiva
Skrevet
Hvorfor er det ikke aktuelt å opprette paypal, da? Det er jo en veldig enkel og trygg måte å betale på. Har handlet mye på ebay, og synes det er veldig enkelt og greit.

fordi jeg skjønner ikke en dritt av systemet deres (unnskyld uttrykket) og når jeg ikke skjønner hvordan de fungerer så ser jeg ingen grunn til å sette meg selv i en potensiell risiko.

hadde det vært mulighet til å handle med VISA... overfør penger og vips - varen er kjøpt så hadde det vært noe annet.

Skrevet
fordi jeg skjønner ikke en dritt av systemet deres (unnskyld uttrykket) og når jeg ikke skjønner hvordan de fungerer så ser jeg ingen grunn til å sette meg selv i en potensiell risiko.

hadde det vært mulighet til å handle med VISA... overfør penger og vips - varen er kjøpt så hadde det vært noe annet.

Det er jo i praksis det du gjør med PayPal bortsett fra at PP fungerer som en mellomstasjon mellom deg og selger slik at du ikke trenger å bekymre deg for om uærlige selgere skal få fatt i kortnummeret ditt.

Styr unna betalingsmetoder som Western Union, Moneyorder, cash i posten etc. hvis du skal handle på Ebay. Alle disse er mye mer utsatt for svindel.

Kanskje du finner noen her som sender til Norge.

Skrevet
Det er jo i praksis det du gjør med PayPal bortsett fra at PP fungerer som en mellomstasjon mellom deg og selger slik at du ikke trenger å bekymre deg for om uærlige selgere skal få fatt i kortnummeret ditt.

Styr unna betalingsmetoder som Western Union, Moneyorder, cash i posten etc. hvis du skal handle på Ebay. Alle disse er mye mer utsatt for svindel.

det er den mellomstasjonstingen jeg sliter med, har lest opp og ned i mente på sidene til paypal men skjønner lite av det. får heller ikke klarhet i om jeg kan registrere bankkortet mitt der for kredittkort har jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...