Gjest utlogget nå Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 No e eg på god vei til å ødlegge mitt nye forhold... Eg har tidligere brent meg kraftig på kjærligheten og har derfor veldig vanskelig for å stole på eller opne meg for andre, dette har eg fortalt min nye. I helgo har eg vert veldig fraværende, for eg sliter litt med at eg faktisk er blitt så gla i han som eg har blitt og da skremme livskiten av meg, så no er han blitt sur (og tro meg, eg skjønner han) vi treffest bare i helga pga avstand og han synst det var dumt at eg har vert sånn som eg har vert. Eg har ikkje vert sur eller bitchi eller noe....eg har bare vert veldig stille og tankefull, litt i min egen verden. Eg veit ikkje korleis eg ska ordne opp nå, han e reist og me treffest ikkje før om 14 dager... jepp, alt går i vasken no... Eg veit ikkje koffer eg skrive detta, men eg trenge bare å få da ut Da værste med heile greio, e at eg ikkje har vert så lykkelig som nå på over 3,5 år, men frykta for å bli såra og løge til gjere at eg ikkje klare ta vare på da eg har
Gjest Pet Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Nå må du ikke krisemaksimere, da! Sett deg ned og skriv et brev eller en e-post og fortell hvorfor du var fjern i helga. Han setter sikkert pris på å få en forklaring, er han glad i deg har han det sikkert ikke noe særlig bra nå han, heller.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Du er som kvinnfolk flest, tanke full. Da ender det med katastrofe. Ta vare på den personen er mitt råd, hvis du er lykkelig.
Solskinn Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Om dere har et avstandsforhold og treffes hver 14 dag, og han nå var på besøk hos deg om jeg ikke tar feil så betyr det jo at han faktisk ønsker dra et stykke for å treffe deg og det må vel bety en del? Dessverre har man ikke garantier med kjærligheten. Det beste er å være åpen og ærlig og at du syntes dette er litt vanskelig. Så lenge du har tidligere erfaringer som med rette gjør deg skeptisk vil han nok forstå dette og sette pris på at du er så ærlig med ham. Ærlighet og ydmykhet, heller enn å trekke seg tilbake er nok en mye bedre plan. De fleste mennesker er faktisk ålraighte mennesker, så det eneste du kan gjøre er å ta en kjangs dessverre.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Siden du ikke har vært bitch eller noe i den duren, er ikke dette krise! Anbefaler å skrive en mail eller et brev, hvor du åpner deg litt og deler disse tankene og følelsene. Da tror jeg det er lettere for han å forstå, og det kan bringe dere enda nærmere hverandre enn dere var. Tror ikke det har skjedd noe uopprettelig her, du har jo ikke vært slem og ekkel eller utro eller noe, så bare legg godsida litt ekstra til, så ordner det seg.
Solskinn Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Ja er forresten enig i den over, tenkte at om han ikke tåler at du ikke er helt på topp hver gang dere treffes, så er nok det et større problem enn dine vansker. Han kan ikke kreve at kjæresten skal være i 100% godt humør hele tiden alle har lov til å ha litt tyngre tider. Forteller du han hvorfor går det sikkert helt greit.
Gjest TS Skrevet 19. februar 2007 #8 Skrevet 19. februar 2007 Me har snakka sammen i dag, ikkje face to face men på msn, eg har prøvd og forklart ka som har skjedd med meg før og kvifor eg blei så eg blei. han hadde plutselig mye forståelse for da så eg tror han har tenkt like mye som meg i natt. eg har sagt te han at eg vil satse, men at eg e litt redd, men at eg e lika frustrert så han over meg sjøl og at han bare må ha litt tålmodighet med meg håper da ordne seg no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå