Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!Bare lurte på om noen her har erfaring med å handle fra ASOS?Tenkte å bestille for de har så utrolig mye kule klær...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har handlet derfra, men det er vel ca to år siden. Var veldig fornøyd med det jeg kjøpte; jeg synes jeg fikk et veldig godt og riktig intrykk utfra bilder og beskrivelser på siden. Det som er kjipt er jo at det kommer moms og forenklet tollgebyr i tillegg om du bestiller for mer enn 200, dessuten er det visst høy porto på visse (tunge?) varer. Men man kan likevel få fine ting til en god pris.

Skrevet (endret)

ASOS har masse kult ja!

Jeg synes det er en grei plass å kjøpe topper og tilbehør. Klærne er fine nok, men synes de ser litt billigere ut i virkeligheten enn på bildene. Er ofte laget i litt kjipt stoff (polyester?), men man får jo det man betaler for! Og jeg holder meg alltid under 200kroners-grensa.

Det kan ta noen uker før man får produktene, men jeg glemmer alltid ut at jeg har kjøpt ting uansett, så det blir julaften når de plutselig er i postkassa :)

Endret av skanky
Skrevet
ASOS har masse kult ja!

Jeg synes det er en grei plass å kjøpe topper og tilbehør. Klærne er fine nok, men synes de ser litt billigere ut i virkeligheten enn på bildene. Er ofte laget i litt kjipt stoff (polyester?), men man får jo det man betaler for! Og jeg holder meg alltid under 200kroners-grensa.

Det kan ta noen uker før man får produktene, men jeg glemmer alltid ut at jeg har kjøpt ting uansett, så det blir julaften når de plutselig er i postkassa :)

Det er jeg helt enig i..! har blitt skuffet på visse ting som viste seg å se ganske billig ut i virkligheten.. :sjenert: Men noe er veldig fint.

Skrevet

Æææhhh.Nå er jeg ikke helt med.Hva er ASOS?

Skrevet

jeg er greit fornøyd med asos. de har bra tilbud og mye fine klær, men er enig i at de ser litt billigere ut i virkeligheten.. da jeg bestilte brukte de endel tid før det blei sendt, men det kan jo ha mange grunner. men fra meg er det tut og kjør når det gjelder asos=) veldig fornøyd med dem.

Skrevet

Jeg bestillte kklær for over 1000 kroner for vel en måned siden, fikk en lapp i posten om at tollen var på vel 200 og sendte godkjennelse at tollmyndighetene i Oslo kunne gå gjennom pakken. Jeg har ennå ikke fått den-nå er det vel 2 måneder siden jeg bestillte.....

Skrevet
Jeg bestillte kklær for over 1000 kroner for vel en måned siden, fikk en lapp i posten om at tollen var på vel 200 og sendte godkjennelse at tollmyndighetene i Oslo kunne gå gjennom pakken. Jeg har ennå ikke fått den-nå er det vel 2 måneder siden jeg bestillte.....

hvorfor har du ikke sagt i fra til tollvesenet? kan hende brevet ditt ble borte i posten og pakken er sendt tillbake til asos.

Skrevet

Tollvesenet bruker laaang tid første gang du skal fortolle noe, men senere går det raskt og greit. Det er ihvertfall min opplevelse. Jeg ventet også lenge første gang jeg bestilte fra over 1000 kr fra utlandet, og det var fortollingen som tok tid, ikke selve forsendelsen.

Skrevet

OK.

Jeg faxet brevet til tollvesenet for ca 2 uker siden så da regner jeg med det er derfor. Første gang jeg har noe å fortolle, så regner med pakken er her snart da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...