Gå til innhold

Ekstern harddisk

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet (endret)

Min lille, søte hp laptop begynner å bli temmelig full av musikk, bilder og programmer og jeg hørte at det går an å kjøpe en ekstern harddisk å ha ved siden av på bordet. Men jeg er helt grønn på dette og lurer på om noen har noen erfaringer? Hvilken er bra, pris og hvor kjøpe?

Endret av Borghild
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nylig kjøpt en ekstern harddisk. Min svoger en en skikkelig datamann som jobber innen en av de store data-firmaene..

Jeg spurte han om hvor og hva jeg burde kjøpe, og jeg fikk link til denne:

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=76333

Så nå har jeg alt trygt lagret på den! Stoler fullt og helt på svoger som virkelig har peiling og kjenner mine datavaner.. For jeg har virkelig ikke peiling :forvirret:

Skrevet

Glemte å si at han sa at å handle på MPX er trygt og rimelig! Det er ett bra sted for å handle datating...

Skrevet

helt klart komplett:)

www.komplett.no

Gjest Borghild
Skrevet

Tusen takk! Nå er den bestilt! Et litt teit spørsmål, men kan man spille musikk fra den og på pcn? Bruker nemlig pcn som stereo.

Skrevet

Du mener at du legger musikken på den, og så plugger den til pcen, og deretter spiller av musikken?

:klø: Aner ikke... Så god peiling har jeg ikke..

Skrevet

Må bare si at min nå har fått navnet Sparebank

:ler:

Skrevet

joda det går ann å spille av fra den, du må bare huske på å ha den koblet til pc-en din! :)

Skrevet
Tusen takk! Nå er den bestilt! Et litt teit spørsmål, men kan man spille musikk fra den og på pcn? Bruker nemlig pcn som stereo.

Den er og oppfører seg som en helt vanlig harddisk. Det eneste man skal passe på er å skru den kontrollert av om man ønsker å skru den av mens datamaskinen står på. Hvordan dette gjøres står i manualen som følger med.

Gjest Maxagaze
Skrevet
Den er og oppfører seg som en helt vanlig harddisk. Det eneste man skal passe på er å skru den kontrollert av om man ønsker å skru den av mens datamaskinen står på. Hvordan dette gjøres står i manualen som følger med.

Eller her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...