Gjest gjesta Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Jeg skulle gjerne bakt mer brød, men synes det er slitsomt og grisete å elte for hånd. En brødbakemaskin er nok det som skal til; er det noen som har gode eller dårlige erfaringer? (kjøkkenmaskin tror jeg ikke er noe alternativ nå, det blir vel dyrere? Dessuten synes jeg ikke det er kjedelig å hakke opp andre ingredienser, det er bare tunge deiger jeg synes er et ork..)
Gjest lolle Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Var akkurat en test på dette på tv2 hjelper deg...
Gjest gjesta Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Ok - da skal jeg sjekke om jeg finner noe på tv2 sine sider!
Drua Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/tester...ticle883927.ece
Gjest gjesta Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Takk for god service, Drua er det noen som har erfaring med noen av disse, eller andre maskiner?
Krista83 Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Wilfaen som kom på andre (fordi den liksom var for dyr) er den jeg har erfaring med. Er veldig fornøyd med den selv... Får fin størrelse brød, og med to eltekroker blir eltingen veldig bra. Så koster den 1099 hos expert som er en litt finere pris en den som sto på testen..
Gjest Cerise Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Har nettopp kjøpt oss den wilfaen, og den fungere strååålende! (Lagt to brød i den foreløpig ) Brødene blir luftige og fine, ikke "deigete", og generelt veldig gode. så den kan jeg anbefale! :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå