Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kjøpt meg facial lotion fra MD, men har lyst på flere produkter derfra (mye vil ha mer...osv...).

Har alt jeg trenger av renseprodukter fra Dermalogica, men vil kjøpe noe attåt.

Ser på Vit-A-Plus clearing complex og synes den høres fristende ut. Er det noen her som har prøvd den?

Vil ha fin hud til våren!!!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Den er ekstremt uttørkende, så det er ikke så lurt å bruke den mer enn lokalt på kviser. Jeg kjøpte den til bruk på underjordiske kuler, men ble ikke så veldig imponert over effekten. Jeg ville ha spart pengene.

Skrevet

Jeg kjøpte den for bruk ellers på kroppen. Dårlig effekt.

Skrevet

Takk for raske svar! Da tror jeg at jeg dropper den, gitt.

Finner vel alltids noe annet å bruke monitosene mine på...... ;)

Skrevet

Jeg har Clearing Complex Mask, og er utrolig fornøyd med den til bruk på kviser, underjordiske og hvite talgprikker. Jeg bruker den ikke i hele ansiktet, men kun på problemområder. Når en kvise dukker opp, tar jeg litt av masken på over natten. Kvisen tørker ut mye raskere enn den ellers ville gjort.

Jeg har brukt masken på hele hakeområdet for å få bukt med underjordiske og talgprikker, og den virker ikke uttørkende selv på såpass stort område.

Skrevet
Har akkurat kjøpt meg facial lotion fra MD, men har lyst på flere produkter derfra (mye vil ha mer...osv...).

Har alt jeg trenger av renseprodukter fra Dermalogica, men vil kjøpe noe attåt.

Ser på Vit-A-Plus clearing complex og synes den høres fristende ut. Er det noen her som  har prøvd den?

Vil ha fin hud til våren!!!! :)

Gjorde ingenting for meg heller

Skrevet
Jeg har Clearing Complex Mask, og er utrolig fornøyd med den til bruk på kviser, underjordiske og hvite talgprikker. Jeg bruker den ikke i hele ansiktet, men kun på problemområder. Når en kvise dukker opp, tar jeg litt av masken på over natten. Kvisen tørker ut mye raskere enn den ellers ville gjort.

Jeg har brukt masken på hele hakeområdet for å få bukt med underjordiske og talgprikker, og den virker ikke uttørkende selv på såpass stort område.

Jeg er også veldig fornøyd med denne masken. Bruker den på samme måte som Blanca gjør, med gode resultater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...