Gå til innhold

Er dere avhengig av internet

Er dere avhengig av internet  

1. 1. Er dere avhengig av internet

• Altfor mye.Hele dagen.......
      9
    • periodevis
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg vil kalle det avhengig, akkurat... Jeg sitter ved pc'n "hele døgnet", men jeg studerer via NKI og da blir det nødvendig :Nikke: Bruker jo stort sett email til å kommunisere med også, så det blir til at internett er viktig for meg. Men jeg klarer fint å ta pauser for å lage mat, få frisk luft og være sosial. Ikke får jeg abstinenser heller! :ler:

Tobarns mor: Hvordan klarer du å kombinere avhengigheten med små barn? :o

Skrevet

he he he Maria

Nå har jo ungene lagt seg og det er da jeg setter meg ned og surfer.Men jeg må jo innrømme at når de ikke er hjemme sitter jeg meg ned også.Jeg bruker det som en slags avslapnings-metode.Jeg er ikke noe tv-titter.I stedet bruker jeg internet og pc.

Jeg lager jo selvsagt mat og gjør alt annet først og fremst.

Skrevet

Når du skrev at du var avhengig, så jeg for meg at du satt på nett hele tida :ler: Du er altså avhengig når du har muligheten til det? :wink:

Skrevet
Duuuuuuuuumt spørsmål  :roll:

*kikke på antall innlegg* :ler:

Gjest *Perser*
Skrevet

Jeg er pålogget hele døgnet nesten, men sitter ikke foran skjermen hele døgnet da :roll:

Men avhengig hmm er vel det jeg også :-?

Skrevet

Avhengig var vel et dumt ord.

Men det er til tider sånn at jeg titter her og der i pausene,etter å ha vasket hus osv.

Jeg er vel avhengig på den måten at jeg kan sitte opp seeent på kveld/natt.

Trynet mitt henger ned til gulvet av tretthet noen ganger.

*Perser*,jeg er pålogget hele døgnet også.Fra morgen til natt.

Jeg tror det å skaffe seg ADSL gjorde meg mer avhengig enn vanlig.

Skrevet

Stemte periodevis jeg... men det er nok ikke heeelt sant.

Men det ble for mye med hele dagen da.

Er nok avhengig, men klarer meg fint uten en stund også.

*Ett klikk og jeg er hekta*

Skrevet

De andre svaralternativene kom søren ikke fram

Irriterende

Skrevet

Hele dagen ble litt i meste laget ja, men periodevis hekta passer nok bra, selv om det varierer veldig.

Jennifer

Skrevet

Mente egentlig Altfor mye/hele dagen

En av svarene

Skrevet

Jeg er vel også bittelitt avhengig... :-?

Men jeg har gode unnskyldninger.

1. Studerer ved NKI, og er avhengig av Internett. Kommuniserer jo på den måten.

2. E-mail.

3. Aviser.

4. Kg.

Hmmm... sa jeg gode unnskyldninger? :ler:

Skrevet

Avhengig - definitivt !!! :ler:

Men ikke hele dagen da ..er jo på jobb og der dreier det seg ikke om pc.

Men så fort jeg kommer hjem .....ja da logger jeg på ...så står den og surrer ..(breibånd) - og jeg går til og fra utover ettermidagen/kvelden.

Men JA jeg går på veggene uten internettet ... :ler:

Skrevet
Men JA jeg går på veggene uten internettet ... :ler:

Hehe, jeg også! Er blitt en vane det, så internet må jeg ha OG min egen maskin som jeg kan bruke når jeg vil, og som jeg vet alltid er ledig.

Skrevet

Ja, er nok det...men klarer meg uten en måned eller to! :)

Skrevet
Ja' date=' er nok det...men klarer meg uten en måned eller to! :)[/quote']

:o En måned eller to!!!! :o *rister på hodet*...Her er det KRISE dersom det går en uke ! Faktisk litt krise drsom det går mindre enn det også ... :oops:

:wink: Men det er nå heldigvis ikke det værste man kan være avhengig av da .. :wink:

Skrevet

For meg er internett helt nødvendig for at jeg skal kunne arbeide hjemmefra. I perioder med sterkt arbeidspress er det kjempeviktig for meg å kunne jobbe hjemmefra. Om det da kan kalles avhengig, vet jeg ikke - men jeg er ikke avhengig av internett til privat bruk. Da er det nok verre for en av mine sønner, tenker jeg ... han er temmelig hektet på å spille Counter Strike for tiden.

Skrevet

Har jeg ikke, klarer jeg meg godt uten. Og det kan være når jeg er bortreist el. Noen løper da inn i hotellrespesjoner og sjekker mail og sånn, jeg gjør aldri det. Jeg synes faktisk det er ganske deilig.

Når jeg er hjemme står jeg på hele tiden, og da trekkes jeg mot med jevne mellomrom. Men det er stort sett e-post og KG. Og noen søk og andre morsomme ting når jeg kommer på det eller det er et behov (telefonkatalogen) - ellers er jeg avslappet til det hele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...