Gå til innhold

"You have a secret crush"-mails

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh, jeg har fått en del "You have a secret crush"-mails de siste dagene - vet ikke helt hva det går ut på, men uansett...

Er det noen som vet hvor jeg får vite hvem som sendte eller? *ler*

Høres helt sikkert fryktelig fjortis ut, og jeg aner ikke hvem som kan finne på å sende noe slikt - trodde gutta på min alder hadde vokst fra slikt. :ler: Kanskje det er en kamerat av lillebroren min? ;) Uansett, er nysgjerrig jeg da. Må vite alt, for moro skyld.

Noen som vet eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke du skal legge så mye i det - det er nok bare spam... Har også fått en del sånne - gikk inn på siden det var linket til en gang, og ble bedt om å fylle ut info om meg selv (alder etc.) Fylte ut bare tulleopplysninger, sa jeg var 17 år bl. a., og fikk hint om han som skulle ha dettet "crushet" på meg :blunke:

Han machet mine tulleopplysninger perfekt :o - han var 17 år og greier! Også fikk jeg mulighet til å fylle ut e-postadresse til alle de jeg kunne tenke meg at det var... Jeg fylte selvfølgelig ikke ut noen adresser!

Nei, dette er nok en måte for å skaffe seg flere mailadresser å sende spam til...

Skrevet

Sorry, men dette er bare junkmail.......... :-?

Jeg får et par-tre sånne hver dag, jeg.......... Og så mange beundrere har ikke engang jeg, asså!!! :ler:

Lillian

Skrevet

:ler:

Og jeg som satt her og virkelig begynte å bli innbilsk!

Kunne dere ikke iallefall tatt en hvit løgn, da?! *glis

Gjest Hilde K S
Skrevet

Du har nok sikkert mange beundrere uansett Gwen.

Jeg får ikke engang slik junkmail. Kanskje like greit, tror ikke min kjære hadde likt det like godt som meg !

Skrevet

Det er bare spam og driiit ... Pleier å ha en annen mail slik blir sendt til ... :lol:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg får også slik mail fra ett nettsted som heter www.someonelikesyou.com

Aner ikke hvem som har sendt dem.

Milla

Skrevet
Det er bare spam og driiit ... Pleier å ha en annen mail slik blir sendt til ... :lol:

Jeg også. Oppgir aldri min faste e-post noe sted på nettet - har en hotmail til slikt, og den har strengeste junkmailinnstilling. Da kommer alt som ikke kommer fra noen i adresseboka eller safelist'en min i junkmailfolderen.

Skrevet

Alle disse "hemmelig beundrer-sidene" opererer på samme måte: Du får mail med beskjed om at noen liker deg, og for å få vite hvem det er, må du gjette deg fram ved å taste inn e-post adressen til den du tror det kan være. Mange forsøk = mange nye adresser for selskapet å sende ut ny mail til, lik den du fikk

blokkerer alle slike adresser jeg - bare junk!

Skrevet

Jeg har også fått mail fra someone likes you. Og de kommer med jevne mellomrom. Jeg holder på å bli gal av slik spammail. Er ikke noen måte å bli kvitt det på heller... Hvis man trykker på den linken der det står at hvis man ikke ønsker slike mails så trykk her... Det som skjer er at man slettes fra den siden, men blir koblet opp mot 50 nye nettsider som kan sende spam til deg....

Skrevet

Ignorer det. Slett det før du åpner det, er bare masse bullshit.

Seriøst :)

Tull fra ene ende til andre. "Skjedebrev", som det så fint kalles, ofte med virus. Ikke bra i det hele tatt.

Irriterende.

- Birthe -

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og har fått mange mailer fra someonelikesyou.com i det siste, men jeg har ikke gidda sjekke de engang. Er nok bare spam ja..Ganske irriterende når de kommer hver dag. :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

har fått slike meldinger på mobilen, med akkurat samme opplegg.

luktet lunta da de ba meg oppgi tre alternative telefonnummer jeg trodde meldingen kunne komme fra.

*ravna*

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg vil anbefale dere å opprette en søppelmailkonto.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
"Skjedebrev", som det så fint kalles

Skjedebrev er det bare gynekologer som sender ut Birthe :oops:

Kjedebrev derimot.....

Milla

Skrevet

Ja, beklager, sånn går det når man ikke sover over lengre tid, man slurver, "milla quincampoix" .

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Dette er spam. Unngå å svare på slikt, selv linken for å avslutte "abonementet" på disse. Da viser du bare at adressen din er operativ.

WildThing

"morgenstund er tull i grunn"

Gjest Duchess
Skrevet

Jada, har fått maaange fra someonelikesyou.com...

Holdt på å bli innbilsk her ei stund, helt til eksen min var så vennlig å opplyse meg om at "det er jo bare fake det der da"

ÅÅÅjaaa :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...