Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig usikker på fargene på foundationen til id! Åssen farge bruker dere, og åssen farge har dere på huden?

Skjønner ikke om de mørke er litt mørke eller til heeeelt mørk hud.

Blir glad for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg er så utrolig usikker på fargene på foundationen til id! Åssen farge bruker dere, og åssen farge har dere på huden?

Skjønner ikke om de mørke er litt mørke eller til heeeelt mørk hud.

Blir glad for svar :)

Jeg har inntrykk av at de fleste bruker fairy light. Har to lyse og en mørk (i håret) veninner som bruker den. Jeg og kjøpte den og den er helt ok, men jegg tror den er litt blass til meg. Så jeg har nå bestilt Light som er hakket mørkere. Jeg er ganske blek, spesielt om vinteren, er mørk i hår og øyne (brunt hår og brun grønne øyne), men kan bli veldig brun om sommeren. Har gul undertone. Er halvt norsk og halvt portugisisk, så har de typiske vanskelige blandingsfargene..

Endret av kitekatt
Gjest Deception
Skrevet

Da jeg brukte ID, hadde jeg medium beige/2.3. Den skal visstnok være gultonet, men jeg oppfatter den helt klart som litt kaldere. Det var ikke perfekt match, både litt for lys og litt for lite gul, men er det nærmeste jeg kommer hos ID. Jeg har gultonet hud som er medium/lys, og har mørkt hår og mørke blå/grønne øyne.

Skrevet

Er lys i huden med fregner, bruker medium beige. Fin farge til meg. :)

Skrevet

Jeg bruker også medium beige, og jeg har hørt at den har en nøytral fargetone, altså mellom varm og kald. Har forholdsvis lys hud, mørkeblondt hår og mørkeblå øyne.

Skrevet

fairly light jeg også.

Først kjøpte jeg medium beige, men"eksperter" fra id som sminket meg mente fairly light passet mye bedre. Ergo har jeg en hel boks med medium beige liggende...

Har også gultonet hud, mørkt hår og brun/grønne øyne.

Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Mystisk
Skrevet

Hvilken vil tilsvare, sånn omtrent, "Creamy Natural" fra Pure Luxe?

Skrevet

Jeg bruker fairy light og light. Har ganske lys hud, mörkeblondt hår og blå öyne.

Skrevet

Jeg bruker medium beige. Så og si perfect match. :)

Skrevet

Jeg er mørk i håret, ganske lys, gultonet hud og bruker light. Hudpleieren ville ha meg til å kjøpe medium beige, men den ble jeg helt grå i ansiktet av. ID har ganske dårlig fargeutvalg, men light er en perfekt match for meg.

Skrevet

Jeg har også medium beige, men den blir for grå til meg. Jeg har gultonet hud, mørkt hår og blå/grønne øyne. Nå er jeg veldig i tvil om hvilken farge jeg skal prøve, kunne godt tenkt meg å prøve et annet merke også. Synes jeg klør av i.d, spesielt når jeg blir varm

Skrevet

Jeg bruker Fairy Light. Den er fin nå på vinteren med litt solpudder over.

Skrevet

Takker for alle svar:)

Jeg bruker nemlig noen av de mørkeste fargene på mange foundationer, som feks 05 cognac i Lancome, 500 dark beige i Dior osv.. Utenom noen ganger, når jeg bruker èn nyanse lysere som feks på vinteren.

Vet ikke hva dette vil tilsi i Id..

Skrevet
Hva står "id" for i den sammenhengen her?

Id mineral foundation :)

Skrevet

Hvor kjøper dere ID'n fra? Har søkt litt på nettet etter en ok nettbutikk, men er usikker på hvem som er seriøse.

Skrevet
Hvor kjøper dere ID'n fra? Har søkt litt på nettet etter en ok nettbutikk, men er usikker på hvem som er seriøse.

Nå har aldri jeg som sagt kjøpt foundation til Id før, men når jeg har kjøpt øyenskygger har det vært på Lookfantastic (men ganske dyrt der tror jeg), ellers så fikk de det inn på Strawberrynet (men der er det alltid utsolgt..) Vet også en del her har handlet fra seriøse selgere på ebay og har vært kjempe fornøyd :) Så tenkte kanskje jeg skulle prøve det siste neste gang jeg også :) Selv om jeg er skeptisk til ebay osv..

Hadde jeg bare klart å finne en farge så :sur:

Gjest Frøken Titt
Skrevet

2,3, medium beige.

Blir fort brun hvis jeg soler meg for å si det sånn.

Har gule toner i huden, ikke rosa.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Lurer på om I.D snart kommer med en krem-foundation.

Vet noen om det finnes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...