monja Skrevet 18. februar 2007 #21 Del Skrevet 18. februar 2007 Her bakte vi fastelavnsboller i går. Idag har vi vært bortreist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 18. februar 2007 #22 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg har bakt boller i dag. Hadde begge foreldreparene pluss en bror på besøk, og det gikk MYE boller Serverte bollene for seg, og vanlig krem, vaniljekrem, nykokt bringbærsyltetøy og melis i egne boller, liker bset det når jeg serverer til flere. Brukte en (for meg) ny oppskrift i dag og fikk de fantastiske bollene da, myyyyke og luftige. Sånn som gode kjøpeboller hos bakeren. Fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susannah Skrevet 18. februar 2007 #23 Del Skrevet 18. februar 2007 *mett på boller og krem nå...!* Hadde det gått an å sende boller rett inn i forumet, skulle jeg gjerne gjort det! ← Vel det er tanken som teller, er det ikke Tok meg en god kopp kaffe og noen kjeks, et dårlig substitutt, men dog... :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 18. februar 2007 #24 Del Skrevet 18. februar 2007 Og god fastelavn! Er det noen som har fastelavnsris, forresten? ← Jeg har fastelavnsris! Elsker dem! Minner om at våren ikke er så fryktelig langt unna. Ble ikke boller hos meg, men faktisk mammas nystekte smultringer (!). De er så gode at de bakes flere ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philippa Skrevet 18. februar 2007 #25 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg har bakt boller i dag! Nam nam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. februar 2007 #26 Del Skrevet 18. februar 2007 Ingen boller her heller i dag (dessuten synes jeg ikke krem passer til hveteboller), men derimot har vi kost oss med nydelig tiramisu til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 18. februar 2007 #27 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg hadde kjøpt inn alle ingredienser + vaniljekrem, men hadde glemt mel... Ikke så fristende å bake fastelavensboller av grovbakstmel istedet, det eneste jeg hadde i skapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 18. februar 2007 #28 Del Skrevet 18. februar 2007 Ja, jeg har bakt boller til i dag med nydelig krem til . Nå er jeg singel da, så jeg ba inn noen venner på kaffe, og det ble riktig så hyggelig. Med hilsen fra Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 19. februar 2007 #29 Del Skrevet 19. februar 2007 Bakte boller i går, ja. Delte deigen i tre og lagde vanlige hveteboller til å ha krem i, skillingsboller og skoleboller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marie31 Skrevet 19. februar 2007 #30 Del Skrevet 19. februar 2007 Ble masse boller med jordbærkrem i- og så tok vi resten i dag- namnam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå