Guess What! Skrevet 27. mars 2002 #1 Del Skrevet 27. mars 2002 Hei alle jenter over 40! Jeg er ikke 40 selv, men har en mor som ble 41 i år.I det siste har hun en voldsom trang for å kle seg litt stilig, hun ser på hva jeg kjøper meg og prøver å kopiere det - ja i en litt mer moden stil kansje. Hun ber meg om å bli med på shopping og jeg har blitt hennes personlige stylist (ikke at jeg har noe mot det!) Jeg velger ut sminke til henne(hun er flink å sminke selv) og om denne eller denne lebestiften passer. Så når hun skal på fest, så er det siste hun sier før hun går - "KAN jeg virkli gå sånn vennen ? " Må si det at hun ser 30 ut igjen i de nye klena sine, og hun passer det flott. Pappa er heelt enig *flir* Virklig glad på hennes vegne. Og nå er hun begynt å gå tur i skog og hei. Er dette mitt-krise eller vil hun bare føle seg bra, og savner å kle seg røft sånn som gamle dager.. Føler noen av dere det sånn? Beklager om noen av dere syntest det var frekt å komme med noe sånt. Men blir gla om dere sier noe tilbake hilsen tenåringen :12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 27. mars 2002 #2 Del Skrevet 27. mars 2002 Hei Jeg er ikke førtig selv men jeg har sett min mor gå gjennom samme forandringen som du skriver ovenfor.... Jeg spurte henne om det var en krise ,men hun svarte det at no var barna hennes blitt så store at hun kunne bruke tid og penger på seg selv og ikke få dårlig samvitighet.... jeg syntes at det var flott at hun dresset se opp og ordnet seg ,men hun valgte ikke de mest nøytrale klærene og jeg syntes at det blir litt veld mye av og til.... klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urmoren Skrevet 28. mars 2002 #3 Del Skrevet 28. mars 2002 Kjære døtre! Inni hodet er de fleste av oss fremdeles unge jenter, nysgjerrig på hva livet enda har å by oss, vil være pene for mannen vår, elsker å kle oss opp osv, osv. Opp igjennom årene har ikke disse sidene kommet så godt fram. Vi skal jo oppdra barna våre, være fornuftige og gode forbilder, og har kanskje verken hatt tid eller penger til å dolle så mye med oss selv. Med barna ut av huset, en bedret økonomi, ja, så kan vi endelig tenke litt mer på oss selv. Dette gjelder først og fremst oss som fikk barn i ung alder. De som har ventet til 35-40 før de fikk barn, ja, de har en HELT annen erfaring. Selv er jeg 51, kler meg som jeg vil (men ikke som en tenåring!) og koser meg akkurat som en jentunge i klesbutikkene. Barna er jo forlengst fløyet ut av redet, så jeg trenger ikke lenger ta hensyn til dem. Forstår veldig godt mødrene deres! Ikke vær bekymret. De er fremdeles pene og unge damer som har mange år med masse gøy foran seg! Dere unner dem vel det? _________________ Urmoren1212[ Dette Innlegg er endret av: Urmoren den 2002-03-28 11:46 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 28. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 28. mars 2002 YESS! Elsker moren min. Unner hun alt på jord. Og dt hun vil..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em@lie Skrevet 21. april 2002 #5 Del Skrevet 21. april 2002 Måtte alle andre 40 åringer bli som din mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå