lillesky Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Min venninne skal gifte seg i september (human etisk), og hun vil ikke ha hvit kjole og ikke bløtkakekjole. Hun vil ha en enkel festkjole. Hun er høy, slank, lys hud og rødt hår. Noen tips? Hun hadde sett en Pradakjole hun likte, men de kan jo fort bli dyre...
Maja_83 Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Agape har både kjøp og utleie av selskapskjoler.
naley Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 se på de plassene man ser på brudekjole, de fleste har helt utrolig fine selskapskjoler. På din brudekjole syr de kjoler etter bestilling, det er ikke så dyrt.
Gjest nimbus Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 en prada kjole er vel ikke nødvendigvis så mye dyrere enn en brudekjole, og den kan jo brukes flere ganger...
Elle_liten Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Jeg ville heller ikke ha en typisk brudekjole og hvertfall ikke en bløtkakekjole. Jeg valgte en kjole fre Linnea Raffaelli. Kanskje ikke helt selskapskjole, men en mellomting. Kjolene til LR er litt mer røffe enn "vanlige" brudekjoler, akkurat det jeg var ute etter. Kanskje et tips?
lillesky Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2007 Kjempeflott! Da skal jeg sjekke de brudekjolene og tipse henne. Hun vil jo gjerne se litt ut som en brud også, men det er et stort valg å ta.
Bente:) Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Jeg er veldig glad i stilen til Rembo og Rafaelli. Begge har en kolleksjon av selskapskjoler også Jeg endte faktisk opp med en brudekjole av merket Ladybird selv om jeg i utgangspunktet SKULLE ha en Rembo. Hun som hjalp meg i kjolebutikken plukket frem det jeg trodde var bare Rembo-kjoler. Men hun var jo dreven i yrket, og plukket frem alle kjoler i stilen jeg ønsket!
Gjest Kitten Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Link til Rembo- kjolene.. http://www.rembo.de/index.html
lillesky Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2007 Link til Rembo- kjolene.. http://www.rembo.de/index.html ← Råstilige! Jeg ante ikke at det fantes så stilige brudekjoler engang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå