Gå til innhold

Annerledes brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne skal gifte seg i september (human etisk), og hun vil ikke ha hvit kjole og ikke bløtkakekjole. Hun vil ha en enkel festkjole. Hun er høy, slank, lys hud og rødt hår.

Noen tips?

Hun hadde sett en Pradakjole hun likte, men de kan jo fort bli dyre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Agape har både kjøp og utleie av selskapskjoler.

Skrevet

se på de plassene man ser på brudekjole, de fleste har helt utrolig fine selskapskjoler.

På din brudekjole syr de kjoler etter bestilling, det er ikke så dyrt.

Skrevet

en prada kjole er vel ikke nødvendigvis så mye dyrere enn en brudekjole, og den kan jo brukes flere ganger...

Skrevet

Jeg ville heller ikke ha en typisk brudekjole og hvertfall ikke en bløtkakekjole.

Jeg valgte en kjole fre Linnea Raffaelli. Kanskje ikke helt selskapskjole, men en mellomting. Kjolene til LR er litt mer røffe enn "vanlige" brudekjoler, akkurat det jeg var ute etter. Kanskje et tips?

Skrevet

Kjempeflott! Da skal jeg sjekke de brudekjolene og tipse henne. :) Hun vil jo gjerne se litt ut som en brud også, men det er et stort valg å ta.

Skrevet

Jeg er veldig glad i stilen til Rembo og Rafaelli. Begge har en kolleksjon av selskapskjoler også :) Jeg endte faktisk opp med en brudekjole av merket Ladybird selv om jeg i utgangspunktet SKULLE ha en Rembo. Hun som hjalp meg i kjolebutikken plukket frem det jeg trodde var bare Rembo-kjoler. Men hun var jo dreven i yrket, og plukket frem alle kjoler i stilen jeg ønsket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...