Gå til innhold

Trenger forslag til gode restauranter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kona og jeg dra til Bangkok og Samui i mai. Kona drar på en konferanse i Korea dagen før hun fyller 30 så dette må jo feires når vi møtes i Bangkok etter at hun er ferdig med konferansen. Er det noen som har forslag til noen restauranter der vi kan gå ut og kose oss? Jeg er primært på jakt etter en fin restaurant som serverer Thai mat men jeg er også åpen for andre forslag :) Jeg har vært på Vertigo på Banyan tree bygningen og hatt drinker der før og utsikten var fantastisk. Jeg forstår at det også er en plass som heter The Dome....er den av samme kaliber som Vertigo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke får svar i denne tråden anbefaler jeg deg å gå til Time Out, da de etter min erfaring har pålitelige anbefalinger.

Jeg har dessverre aldri vært i Bangkok, men håper å dra dit en gang!

• 2 uker senere...
Skrevet

Red Pepper, ved Banyan tree , tilhører Rembrant Hotel.Address : 19 Sukhumvit Road Soi 18, Klongtoey Bkk 10110

Konge mat, gjode turen dere tar nå, i desember i fjor.

Stikk oxo innom FOOD LAND i Sukhumvit samme gate som Royal Benja Hotel. Der får du skikkelig mat, rett på disken. Dette er en god hemlighet og kun lokale spiser her...OH Lord, hold a en plass til meg a!

Skrevet

Hei

Takk for tipset. Jeg tror jeg har spist på Red Pepper før...men jeg forstår ikke helt dette med Rembrandt vs. Banyan Tree. Jeg har bodd på Rembrandt og jeg kan ikke huske at Banyan Tree var i nærheten.

Food land høres ganske deilig ut ;)

• 1 måned senere...
Skrevet
Signerer denne. Fantastisk! Og den kalles også The Dome, ja.

Hva er ca. priser på dette stedet? Det så jo helt fantastisk ut!!!:)

Skrevet

Wow, jeg vil også til The Dome!

Skrevet

Bedsupperclub høres kult ut. Har bare vært der på fest. Skal dit igjen når vi drar ned nå i juni.

www.bedsupperclub.com

Sjekk agenda. Vi tenkte oss dit 4 juni. The future sound of dance music today... Først middag i "sengen", deretter party. Det er "dyrt" der i forhold til andre utesteder i Bangkok, men det er skikkelig kult der.

Skrevet

Basil på Sheraton ved Eastern bus terminal anbefales. Fantastisk thai mat!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...