Yme Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Hei! Jeg trenger en bra concealer... Har veldig veldig mørke "poser" under øya mine. Er det noen som veit om noe bra? Kunne egentlig trengt litt foundation også. Det ser liksom litt bedre ut, for da syns ikke concealer så godt.
Lola83 Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Hei! Jeg trenger en bra concealer... Har veldig veldig mørke "poser" under øya mine. Er det noen som veit om noe bra? Kunne egentlig trengt litt foundation også. Det ser liksom litt bedre ut, for da syns ikke concealer så godt. ← Du asså. Skjer a?
Yme Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2007 Hehehehe Jeg skjeda meg litt. Driver å vurderer om jeg kansje skal få med han late brorn min, å dra å trene litt. Du kan godt bli med, du og! Det er kansje litt langt da :-P
Lola83 Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Hehehehe Jeg skjeda meg litt. Driver å vurderer om jeg kansje skal få med han late brorn min, å dra å trene litt. Du kan godt bli med, du og! Det er kansje litt langt da :-P ← Takk for tilbudet, men her er det en lat dag Kos deg
Gjest Advena Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 (endret) Næmmen, er du en sånn en, Yme? Da vet jeg ikke om jeg er intressert lengre, altså.. (Forøvrig er ID foundationen veldig god. ) Endret 18. februar 2007 av Mystisk
Yme Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2007 Takk for tilbudet, men her er det en lat dag Kos deg ← Det skal jeg! Men først skal jeg spise middag Næmmen, er du en sånn en, Yme? Da vet jeg ikke om jeg er intressert lengre, altså.. (Forøvrig er ID foundationen veldig god. ) ← Hvah? Bare fordi jeg bruker sminke og går med kjole?? Merkelige greier
Gjest Advena Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Faen heller, tar deg uansett. Ekke kresen, jeg.
Yme Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2007 Jippi! Jeg skal sifra til mamsen at hu skal bli bestemor
Gjest Frøken Titt Skrevet 20. februar 2007 #10 Skrevet 20. februar 2007 Har en bra fra Guinot å anbefale. Du kan få teste min først hvis du er usikker.
Yme Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. februar 2007 Nei, du skal få ha den sjæl... Den fæle, urene huden din, trenger all consealern den kan få! Men takk som byr
Gjest Frøken Titt Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 Nei, du skal få ha den sjæl... Den fæle, urene huden din, trenger all consealern den kan få! Men takk som byr ← Omvendt psykologi? Den fine rene huden min som nesten ikke trengern. Ta'n du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå