Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #1 Del Skrevet 21. februar 2003 menn alltid er så oppsatt på å fortelle meg at de har leksikon når de treffer meg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 21. februar 2003 #2 Del Skrevet 21. februar 2003 Hva slags menn er det du treffer da..?? .. ....nei, kan nok ikke hjelpe deg her..har ikke opplevd dette.... ...sier de noe sånn som......"vil du bli med hjem og se på leksikonsamlingen min..??"...eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Emilia~ Skrevet 21. februar 2003 #3 Del Skrevet 21. februar 2003 Dette er et gammelt maskulint triks. Av en eller annen grunn innbiller de seg at dette får dem til å virke intelligente og interessert i verden rundt dem. Sannheten er at det var en 18 år gammel yppig blondine som kom på döra deres og solgte leksikonserien, og de skjönte ikke helt hva de skrev under på för etter at de hadde mottatt bind V-Å!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. februar 2003 #4 Del Skrevet 21. februar 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 21. februar 2003 #5 Del Skrevet 21. februar 2003 menn alltid er så oppsatt på å fortelle meg at de har leksikon når de treffer meg...... Hvilket inntrykk gir du dem da??? Litt morsomt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 21. februar 2003 #6 Del Skrevet 21. februar 2003 Leksikon??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 22. februar 2003 #7 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg vet ikke jeg. Jeg er mann selv. Kanskje jeg hadde fortalt at jeg hadde leksikon ved første møte.....men da måtte angjeldende pike ha hatt et tilnærmet ekstremt leksikalsk utseende. Når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk sagt til en pike ved første møte at jeg har leksikon. Det var også det siste møtet, ettersom hun prøvde å selge meg et. Hun så ikke særlig leksikalsk ut. Jeg kan, når jeg tenker meg enda grundigere om, faktisk ikke beskrive hva et "leksikalsk" utseende er, all den tid et slikt har mulighet til å ta form av en pike jeg skal treffe for første gang. Klokere nå? Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. februar 2003 #8 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg ler meg i hjel av dine refleksjoner Milo ! Kanskje gjesten kan beskrive sitt utseende, da det etter din teori muligens er leksikalsk. ( Undrer meg på hvordan et frimerkesamliansk utseende er, pinsettaktig kanskje ?) Til gjest, kanskje ser du bare intelektuell eller klok ut slik at dette er måten menn prøver å imponere deg ? Jeg mener, dersom man ikke har flott bil så er det greit med et dyrt leksikon. Sier de noe om at de har atlas også ? " Er interessert i fremmede kulturer, eh, reiser ikke så mye men har atlas. Lyst å være med på reisen ? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2003 #9 Del Skrevet 22. februar 2003 Beskrive mitt utseende? Vel...jeg skjønner ikke hvorfor alle mannfolka spør hva jeg tenker på når de ser meg - for jeg er som regel helt tom jeg...og no leksikon har aldri jeg hatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 24. februar 2003 #10 Del Skrevet 24. februar 2003 Er det de mennene som dukker opp på døra di midt i middagen du mener? De kommer hit også, men de har forskjellige interessefelt. Noen sier de har mange støvsugere, andre skryter av tyverialarmen sin. Det er et evig renn, jeg må være utrolig tiltrekkende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. februar 2003 #11 Del Skrevet 25. februar 2003 Mulig jeg går over streken nå, men du skriver: jeg skjønner ikke hvorfor alle mannfolka spør hva jeg tenker på når de ser meg - for jeg er som regel helt tom jeg... Kanskje det er av den grunn de vil at du skal ta en titt i leksikon??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2003 #12 Del Skrevet 25. februar 2003 Prøver du å fremstille deg selv som dum her? :-? I så fall kan jeg gratulere deg med at du har LYKKES! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2003 #13 Del Skrevet 25. februar 2003 Ja, jeg er vel det....i motsetning til mine venninner som stadig får besøk av blomsterbudet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå