Gå til innhold

Hva tenker dere

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Min erfaring er at det egentlig er verre å IKKE få orgasme, eller bruke altfor lang tid, i forhold til å sprute i løpet av 2 minutter.

Jeg er en voksen mann, og jeg har alltid vært kjempetreg. Noen kvinner har blitt irritert over dette, i en slik grad at sex ble noe man forsøkte å unngå. Man visste at etter 5 minutter begynte hun å bli utålmodig, og man begynte å fake orgasme (det er mulig hvis man bruker glidemiddel..). Faking er jo helt tragisk, spesielt hvis man er mann !

Det gjelder egentlig å finne en kvinne som fungerer omtrent som deg selv, altså at hun er like kjapp eller like treg. Først da blir sex ordentlig vellykket.

Det er pussig med sex, man kan forsøke noen forskjellige partnere, og plutselig PANG treffer man en som er helt på linje med en selv, kjemisk, følelsesmessig, seksuelt. Henne må du holde fast på !

mvh Peter

Er enig i dette ja. En mann som ikke kommer er faktisk verre enn en mann som spruter fort! Nå liker jo jeg at mannen spruter fort, sikkert for at jeg selv er så snar. MEN ER RIKTIG SOM DU SIER AT MAN BØR FINNE EN PARTNER SOM STILLER I SAMME KATEGORI SOM DEG SELV :) Ops caplock på :ler:

Grunnen til at det føles ille når en mann bruker så lang tid er at du føler deg utilstrekkelig..hvorfor kommer han ikke?Er det noe feil med meg, og gjør jeg noe galt?Er jeg for vid?Tenner han ikke nok på meg? osv..Slikt som menn også kan tenke om kvinnen ikke kommer.Men slik mannen er fremstilt i dag om at de kommer så fort og tenner på alt, så er det ikke rart man stusser når normalen viker litt.. Så sånn sett så synes jeg det er mye mer ubehagelig om en mann ikke kommer overhodet.Men med erfaring så vet jeg jo at menn også kan slite med orgasmen og det kan være flere grunner til det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er enig i dette ja. En mann som ikke kommer er faktisk verre enn en mann som spruter fort! Nå liker jo jeg at mannen spruter fort, sikkert for at jeg selv er så snar. MEN ER RIKTIG SOM DU SIER AT MAN BØR FINNE EN PARTNER SOM STILLER I SAMME KATEGORI SOM DEG SELV :) Ops caplock på :ler:

Grunnen til at det føles ille når en mann bruker så lang tid er at du føler deg utilstrekkelig..hvorfor kommer han ikke?Er det noe feil med meg, og gjør jeg noe galt?Er jeg for vid?Tenner han ikke nok på meg? osv..Slikt som menn også kan tenke om kvinnen ikke kommer.Men slik mannen er fremstilt i dag om at de kommer så fort og tenner på alt, så er det ikke rart man stusser når normalen viker litt.. Så sånn sett så synes jeg det er mye mer ubehagelig om en mann ikke kommer overhodet.Men med erfaring så vet jeg jo at menn også kan slite med orgasmen og det kan være flere grunner til det :)

Ja, dette skjønner jeg. Det er faktisk litt typisk kvinner å tenke at de ikke er bra nok hvis mannen ikke reagerer som forventet.

Men her er medisinen:

Kvinner og menn må forstå at kvinner og menn er forskjellige. Det er feil at menn er slik og kvinner er slik. Noen bruker lang tid, andre kort. Det gjelder både kvinner og menn.

Og man trenger bare gjøre en eneste ting: Godta din kjære slik han/ hun er, og tilpass det sexuelle samværet i frohold til det. Menneskets suksess er basert på vår suverene evne til å tilpasse oss. Hvorfor ikke bruke den tilpasningsevnen også seksuelt?

Viktig: Jeg er ganske sikker på at du vet alt dette Mystic, derfor var ikke dette spesielt myntet på deg. Men det var naturlig å skrive det i forlengelsen av det du skrev. OK?

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Ja, dette skjønner jeg. Det er faktisk litt typisk kvinner å tenke at de ikke er bra nok hvis mannen ikke reagerer som forventet.

Men her er medisinen:

Kvinner og menn må forstå at kvinner og menn er forskjellige. Det er feil at menn er slik og kvinner er slik. Noen bruker lang tid, andre kort. Det gjelder både kvinner og menn.

Og man trenger bare gjøre en eneste ting: Godta din kjære slik han/ hun er, og tilpass det sexuelle samværet i frohold til det. Menneskets suksess er basert på vår suverene evne til å tilpasse oss. Hvorfor ikke bruke den tilpasningsevnen også seksuelt?

Viktig: Jeg er ganske sikker på at du vet alt dette Mystic, derfor var ikke dette spesielt myntet på deg. Men det var naturlig å skrive det i forlengelsen av det du skrev. OK?

Jeg har en kamerat som kan få orgasme når en damer suger ham, selv om han er dritings.

Jeg er misunnelig på ham. Selv klarer jeg ikke å få orgasme av at en dame suger meg i det hele tatt, selv om jeg er kåt og edru !

Pikken min er bare ikke skrudd sammen sånn. Det har med nervetråder osv. å gjøre.

Frustrerende, jeg synes litt synd på jenta som strever og strever med meg.

Skrevet
Jeg har en kamerat som kan få orgasme når en damer suger ham, selv om han er dritings.

Jeg er misunnelig på ham. Selv klarer jeg ikke å få orgasme av at en dame suger meg i det hele tatt, selv om jeg er kåt og edru !

Pikken min er bare ikke skrudd sammen sånn. Det har med nervetråder osv. å gjøre.

Si fra, si at du liker det veldig godt (om du gjør det) men at du ikke får orgasme på den måten. Det er en ærlig sak, akkurat som at de fleste kvinner ikke får orgasme kun ved samleie. Det fortalte min samboer meg da vi ble sammen, at det kun hadde skjedd 1 gang i hele hans liv. Nå er ikke det noe "problem" lenger (jeg sier ikke at jeg er den beste i verden til å suge, men jeg kjenner han godt og vi har vært sammen en god stund), men det var veldig fint at han sa det synes jeg.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Men her er medisinen:

Helt i orden :ler:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Da har du ikke opplevd meg suge ;) ..Neida bare en spøk altså for de som ikke skjønner det :fnise:

Skrevet (endret)

5 minutters samleie er jo ganske lenge da. Men er det 5 min inlkusive forspill er det jo litt kort. Men uansett, om en fyr kommer kjapt første gangen vi har sex tenker jeg at det er lenge siden sist han fikk seg noe og/eller at han liker meg veldig godt. Og ingen av delene er jo negativt, og det at han kommer fort første gangen sier jo ingenting om hvorvidt det er noe han pleier å gjøre.

Endret av Eir

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...