*Alva* Skrevet 18. februar 2007 #1 Skrevet 18. februar 2007 Ja - har du ikke noe bedre å gjøre kanskje?? Det har visst egentlig jeg, men jeg gidder ikke gjøre noe fornuftig.. og får ikke sove.. Så mens andre danser på bordene på en lørdagsnatt, og atter andre får sin skjønnhetssvøvn, så sitter jeg her og blomstrer foran pcen...
Gjest *Magica* Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har masse å gjøre... Skulle ha ryddet av bordet, ryddet pulten, tatt en dusj, lagt sammen klær, jobbet på pc'en. Men kjære, det er da helg!
FantasDick Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Jeg stod ikke opp før kl.13.30 i dag (går?), så jeg får ikke sove.. Har lakenskrekk i tillegg. Men jeg får vel henge opp litt nyvaskede klær å hoppe i loppekassa sånn at kjæresten ikke blir så sur.
Barbazoo Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har nattvakt... Det er stille og rolig her i natt, så jeg har tid til å kose meg litt :kaffe:
Maxine Grey Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 skulle gjerne sovet ... krøp under dyna med musikk på øret ... bare å gi opp.
*Alva* Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2007 nå er jeg her igjen (i glasshuset mitt ). Jeg har snudd døgnet og har bestemt meg for å være oppe til jeg blir trøtt, om det så betyr at jeg ikke legger meg i natt.
Maxine Grey Skrevet 20. februar 2007 #7 Skrevet 20. februar 2007 klokt valg særlig om det ikke har andre konsekvenser enn at du er trøtt når resten av samfunnet begynner dagen
Gjest Tweek Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Jeg er bare alltid oppe på denne tiden.. Blitt en dårlig vane egentlig
Gjest gjesta Skrevet 22. februar 2007 #9 Skrevet 22. februar 2007 Fordi jeg jobber, kunne sikkert gjort meg ferdig tidligere, men klarer alltid å hale ut ting - blant annet ved å hive meg på nettet hver gang jeg finner en unnskyldning for å ha pause.
Leo Skrevet 22. februar 2007 #10 Skrevet 22. februar 2007 Fordi jeg har fått dilla på mørkbrent espresso og drakk "en bøtte" av det da vi hadde gjester tidligere i kveld. At jeg får sove nå, er omtrent like sannsynlig som at alle griser kan fly f.o.m. i morgen .
Anglofil Skrevet 25. februar 2007 #12 Skrevet 25. februar 2007 Nei, akkurat nå har jeg ikke noe bedre å gjøre. Akkurat nå prøver jeg å oppdatere meg på hva som har skjedd den siste uka, siden jeg har vært borte en stund. I tillegg snakker jeg litt med gamle forumvenner. Mvh Yvonne
Gjest gjesta Skrevet 26. februar 2007 #13 Skrevet 26. februar 2007 Fodi jeg akkurat er ferdig med å jobbe, og ikke klarer å bestemme meg for om jeg fortjener en belønning i form av shopping på en eller annen nettbutikk, eller om jeg bare skal gå og legge meg. Tror kanskje jeg utsetter netthandelen til i morgen og er fornuftig.
Gjest Tweek Skrevet 26. februar 2007 #15 Skrevet 26. februar 2007 Jeg er her for jeg har elendig døgnrytme, og at jeg prøber å blir litt mer edru flør jeg legger meg.. Ja jeg haar vært utew å drukket med full på en søndang Fyt tweek!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå