Gå til innhold

SPOILER! Greys anatomy

sweetdana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun kan jo umulig dø...hun er jo hovedpersonen, eller? Blir det en pause i USA nå eller? Bruker de ikke å ha det midt i sesongen, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært mer bekymra om det var en av de andre.. Serien heter tross alt Grey's Anatomy!

(Men samtidig har jo Ellis blitt bedre..)

SÅ spennende!

:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest noen ubekreftede rykter og håper på at de er riktige.

Jeg prøver også å trøste meg med at serien heter Grey's Anatomy og at Meredith umulig kan dø, men tenk deg den sjokkeffekten hvis hun gjør det da!! :skrekk-og-gru-smiley: Men jeg tror/håper at hun overlever.

Herregud som jeg gråt når jeg så episoden fredag! Når Derek kom opp fra vannet med Meredith i armene. Hun var jo helt blå!!

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært mer bekymra om det var en av de andre.. Serien heter tross alt Grey's Anatomy!

(Men samtidig har jo Ellis blitt bedre..)

SÅ spennende!

:sjokkert:

Den var ikke så dum (men hun ble vel verre igjen?)!

Men,

ærlig talt er ikke hun favoritten min, så det hadde ikke vært fullstendig krise om hun ble skrevet ut, men jeg tviler sterkt på at hun dauer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av en episode ja... Neste episode kommer 22/2 i USA og heter "Some Kind of Miracle"- det må jo love godt! Det er siste fortsettelsesepisode om ferjeulykken så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke lastet ned siste episode før på søndag. Kan noen oppdatere meg litt?

Våkner hun igjen fra de døde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoileradvarsel i spoiler tråd!! Hvis du ennå ikke har sett episode 17 og vil bevare spenningen skal du ikke lese det med liten skrift nedenfor!!

Ja hun våkner opp igjen.

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Solsikke

Noen som vet når neste episode blir sendt i USA? Jeg trodde den ble sendt i går, men ser på episodelisten at det står at neste blir sendt 15 mars, og neste deretter 12 april - det kan da vel ikke stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer i hvertfall ikke noen ny episode før den 15. mars. Om det blir pause etter det igjen vet jeg ikke, men jeg synes det høres litt rart ut at de tar pause for å så sende en episode for å ta pause igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...