Gjest Yoghurt Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 (endret) Har ganske lyst til å trene enten yoga eller pilates, eller kanskje begge, men lurer på hvor det er gunstig og gjøre det, og også hvordan priser og lignende er.. En annen ting, trening med rockering? Jeg har noe "sideflesk" som jeg prøver å bli kvitt, men ellers er jeg ganske fornøyd med kroppen min og vil bare "opprettholde" den (det er da jeg tenker pilates/yoga, pluss at det virker meget chilla og type trening jeg kunne likt) og lurer på om rockering kan være effetkivt til og trene vekk dette. Hvor ofte/lenge burde jeg i såfall "rocke"? (ps: unnskyld sdkrivefeil eller gramatiske feil, en trøøtt + noe beruset Yoghurt på en lørdag gir ikke akkurat 6 i norsk nei) Endret 17. februar 2007 av Yoghurt
asta Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Hei! Tror Nidelven SPA har yoga med gode instruktører. Tror også at du kan be om prøvetime. Lykke til!!
Gjest gjesta Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 De har jo pilates og yoga på 3T, og sikkert andre treningssentre også. Jeg trener pilates stort sett på pirbadet, og instruktørene er stort sett er flinke. Yogatimene på 3T er derimot ikke noe særlig synes jeg.
Gjest Yoghurt Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Hm, 3T er jeg ikke såå interessert i.. Hva koster det på nidelven spa? Ingen "rene" yoga/pilates kurs av noe slag da?
-frøya- Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 De har pilates og yoga på sats også.....
Gjest Elisa H Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Har ganske lyst til å trene enten yoga eller pilates, eller kanskje begge, men lurer på hvor det er gunstig og gjøre det, og også hvordan priser og lignende er.. En annen ting, trening med rockering? Jeg har noe "sideflesk" som jeg prøver å bli kvitt, men ellers er jeg ganske fornøyd med kroppen min og vil bare "opprettholde" den (det er da jeg tenker pilates/yoga, pluss at det virker meget chilla og type trening jeg kunne likt) og lurer på om rockering kan være effetkivt til og trene vekk dette. Hvor ofte/lenge burde jeg i såfall "rocke"? (ps: unnskyld sdkrivefeil eller gramatiske feil, en trøøtt + noe beruset Yoghurt på en lørdag gir ikke akkurat 6 i norsk nei) Jeg kan anbefale pilates-timene på High Energy, www.highenergytrondheim.no trener der selv og det er et skikkelig koselig treningssenter, har hatt prøvetimer på pilatestimene på 3T også men syns de på high energy er bedre:)
Kraistin Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 http://www.senityoga.no/ det så i hvert fall ganske bra ut. skjønner at du ikke er interessert i å trene yoga/pilates på 3t og sats om det kun er det du er interessert i, på rene yoga/pilatesskoler er jo tilbudet mye bedre og timene flere=)
Gjest Yoghurt Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Dette var et veldig gammelt innlegg fra meg det. Jeg er nå medlem av akkurat det yogasenteret, Kraistin, og er helt freslst. Yoga viste seg å bli mye mer enn det jeg trodde det var, og har gitt meg et nytt syn på både kroppen og livet mitt (ja, det høres ekstremt ut, men det ER sant).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå