Gjest niomi Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Nei, men hun er jo ubetalelig, da! Og i følge Christer Falck veldig lett å selge som artist i utlandet.
Cuba Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2007 Nei, men hun er jo ubetalelig, da! Og i følge Christer Falck veldig lett å selge som artist i utlandet. ← Hehe.. joa Hun skal/har (?) komme(t) med en singel nå da. Som heter "My boobs are OK"! Hvor hun og en haug andre silikonfylte heiagjengjenter hopper rundt så puppene spretter til alle kanter
Gjest niomi Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Jeg vet. Er den ikke fantastisk? Men det verste er at jeg har møtt dama når hun ikke har vært på jobb, og hun er faktisk ikke så dum som alle skal ha henne til! Hun har et ekstremt profesjonelt forhold til karrieren sin og hun jobber beinhardt. Men litt merkelig er hun jo.
Cuba Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2007 Jeg vet. Er den ikke fantastisk? Men det verste er at jeg har møtt dama når hun ikke har vært på jobb, og hun er faktisk ikke så dum som alle skal ha henne til! Hun har et ekstremt profesjonelt forhold til karrieren sin og hun jobber beinhardt. Men litt merkelig er hun jo. ← Åja? Hm.. går hun liksom inn for det imaget hun har fått da eller? Virket veldig oversøt og suuuuperuskyldig i det intervjuet med henne, men det er kanskje det hun vil? Hun har helt sikkert skjønt hemmeligheten for å tiltrekke seg mediaets søkelys og kjendistatus! Det er det vel egentlig ikke tvil om..? Så hun kan vel ikke være SÅ dum?
Susannah Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 He,he så innslaget og måtte le litt. Hun, eller Christer Falck, vet jo hva som selger. Dette kan vel lett blir en "schlager" som vi helt sikkert får høre mange ganger (Enten vi vil eller ikke) Men det morsomste med intervjuet var da hun fortalte om inspirasjonen for å få silikonpupper: hver gang hun så Baywatch var det som hun ble hjernevasket til å ville operere puppene
Jens Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 Den singelen kommer nok til å selge som hakka møkk!
gladidag Skrevet 18. februar 2007 #10 Skrevet 18. februar 2007 aiaiai! En hyllest til alle jenter og et budskap om å være glad i de puppene du har!! HURRA!!
Cuba Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. februar 2007 aiaiai! En hyllest til alle jenter og et budskap om å være glad i de puppene du har!! HURRA!! ← Ja.. Syns de kunne hatt noen der med små pupper også! Følte det nesten litt nedverdigende jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå