Gå til innhold

Vondt i armen

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tre dager siden fikk jeg plutselig vondt i armen.

I starten kjentes det ut som det gjør når man f.eks har sovnet på armen e.l, så jeg tenkte ikke mer over det og regner med det ville gå over.

Men, det ble bare værre utover dagen.

Jeg tok en dusj og det hjalp, resten av kvelden var det ikke veldig vondt.

Men, i dag er det igjen skikkelig vondt, og jeg kan knapt bøye armen.

Det gjør ikke vondt så lenge armen ikke brukes, men så fort jeg bøyer armen er smerten ganske så intens.

Det virker som om det sitter to steder, både inne i selve albuen, men også i muskelen i overarmen.

Akkurat nå er det vondt når jeg trykker på albuen, men ikke spesielt vondt i musklen..

Noen som har hatt det samme ?

Er ikke den som løper til legen før jeg må, men snakket med en som mente jeg bør komme meg til legen for det kan være betennelse og kan bli kronisk, men en annen mente det bare er en muskel som har strukket seg og at det vil gå over av seg selv..... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke senebetennelse da? Og ja, du bør dra tillegen for det kan fort bli kronisk. Massasje hjalp meg når jeg hadde senebetennelse, og å unngå det som gav meg det(skriving).

Skrevet

Armen er like vond i dag som i går, så jeg får ta meg en tur til legen.

Gjest Silmarill
Skrevet
Armen er like vond i dag som i går, så jeg får ta meg en tur til legen.

Det er nok senebetennelse og du bør nok gå til legen så h*n evt. kan gi deg en kortisonsprøyte!

Hvis du bruker den ene armen veldig mye, evt om du har barn du går å bærer på, så er det ikke uvanlig å få senebetennelse.

Skrevet

Kortisonsprøyte skal en vel ikke gir før det har gått en stund, kortison er ikke bra for kroppen. Har selv fått det og det gjorde bare vondt verre. Biktig at det blir truffet på riktig plass om det skal ha noen hensikt.

Gjest Silmarill
Skrevet
Kortisonsprøyte skal en vel ikke gir før det har gått en stund, kortison er ikke bra for kroppen. Har selv fått det og det gjorde bare vondt verre. Biktig at det blir truffet på riktig plass om det skal ha noen hensikt.

Akkurat, så derfor gis evt. dette av lege etter en vurdering ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...