kitekatt Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Før var det en fin byttebørs her, men nå er det jo null aktivitet der inne jeg har prøvet meg frem og brukt endel penger på produkter, og det er noen ting jeg ikke kommer til å bruke, rett og slett fordi jeg fant noe som er bedre. Dumt å bare la det stå. Ingen av vennene mine bruker slikt heller
Gjest Lanyah Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Hva med QXL? Der er det jo lett å få solgt ting å tang!
kitekatt Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2007 Hva med QXL? Der er det jo lett å få solgt ting å tang! ← Det er jo brukt, selv om det er veldig lite brukt.....
Akasha Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Ja, da bare krysser du av for det når du legger inn sminken for salg.
kitekatt Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2007 Ja, da bare krysser du av for det når du legger inn sminken for salg. ← Trodde det bare var nye ting jeg men takk, skal prøve der
sweetdana Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Arranger byttekveld med venninner og la de ta med sine venninner osv. Blir fort en liten gjeng! Helt sikkert mange som sliter med det samme som deg. Kanskje har man klær også som man er lei av. Klærne er jo ikke akkurat slitt før man legger dem innerst i skapet
Merneith Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Hva med QXL? Der er det jo lett å få solgt ting å tang! ← Av ren nysgjerrighet, er det mange som kjøper brukt sminke..?
sweetdana Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Tror nok kanskje jeg ville holdt meg unna. Men å få lite brukt sminke fra ei venninne går jo greit
onyx Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 hva er det du skal bytte/selge da? *nysgjerrig*
Lola83 Skrevet 17. februar 2007 #10 Skrevet 17. februar 2007 Jeg har samme problemet, har et helt klesskap fult av make up ol.. Hehe.. Men jeg har det sortert i esker og sånt..så kan jeg ta det lett frem om jeg trenger det..
Kosemose Skrevet 18. februar 2007 #11 Skrevet 18. februar 2007 Byttekveld høres bra ut! Men å kjøpe brukt sminke på nett... er det virkelig noen som gjør det?
Gjest Bodillen Skrevet 18. februar 2007 #12 Skrevet 18. februar 2007 Jeg ville aldri kjøpt eller tatt imot brukt kosmetikk fra noen andre enn søstrene mine.
Kosemose Skrevet 18. februar 2007 #13 Skrevet 18. februar 2007 Jeg ville aldri kjøpt eller tatt imot brukt kosmetikk fra noen andre enn søstrene mine. ← Enig. Andres brukte sminke blir litt... uggent på en måte. Men andre syns kanskje det er greit, så du kan jo prøve, Kittekatt
kitekatt Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 18. februar 2007 (endret) hva er det du skal bytte/selge da? *nysgjerrig* ← Det er Le Meteorites perlene fra guerlain. Brukt den 2 ganger og en clarins foundation også brukt 2 ganger. Og en halvfull selvbruner fra Clarins. Bra ting, men jeg bruker det bare ikke.... Endret 18. februar 2007 av kitekatt
kitekatt Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 18. februar 2007 Jeg ville aldri kjøpt eller tatt imot brukt kosmetikk fra noen andre enn søstrene mine. ← Ja jeg vet...jeg tenker også sånn, men det er jo snakk om ting på flaske dette her, ikke krukke, og de pudderperlene...tja, de kommer ikke rett på huden for å si det slik de helelr og den er så god som ny.
Lourdes Skrevet 18. februar 2007 #16 Skrevet 18. februar 2007 Jeg hadde aldri kjøpt brukt sminke. Forseglet forpakning takk Jeg har også masse som er svært lite brukt. Tar vare på det bare fordi det blir helt feil å kaste det. Kanskje jeg får lyst til å bruke noe av det en vakker dag?
onyx Skrevet 18. februar 2007 #17 Skrevet 18. februar 2007 Det er Le Meteorites perlene fra guerlain. Brukt den 2 ganger og en clarins foundation også brukt 2 ganger. Og en halvfull selvbruner fra Clarins. Bra ting, men jeg bruker det bare ikke.... ← Litt OT, men jeg hadde en skikkelig vow-opplevelse med Le Meteorites (mythic) i går... Jeg har tidligere ikke syntes de var så spesielle, men igår var jeg på karneval og trengte noe som jevnet litt ut og gav glød til huden. Foundation var utelukket pga svette, varme og maske i ansiktet, så jeg brukte mythic på bar hud. Utrolig bra resultat med glød og uten glitter/skimmer + jevnere hudtone. Men jeg synes det kommer lite pudder på børsten (kulene er jo så harde) så det var litt jobb å få nok pudder til å få et fint resultat.
kitekatt Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #18 Skrevet 18. februar 2007 Litt OT, men jeg hadde en skikkelig vow-opplevelse med Le Meteorites (mythic) i går... Jeg har tidligere ikke syntes de var så spesielle, men igår var jeg på karneval og trengte noe som jevnet litt ut og gav glød til huden. Foundation var utelukket pga svette, varme og maske i ansiktet, så jeg brukte mythic på bar hud. Utrolig bra resultat med glød og uten glitter/skimmer + jevnere hudtone. Men jeg synes det kommer lite pudder på børsten (kulene er jo så harde) så det var litt jobb å få nok pudder til å få et fint resultat. ← Kanskje det er det man må gjøre, bruke det på bar hud..de er helt ok, men de gir meg liksom ikke noe særlig synes jeg. Da likte jeg det bronzepudderet i en annen tråd her fra Clinique bedre, for det ga en fin glød. Føler at je ikke kommer til å bruke de kulene egentlig, men de er jo fine, så derfor er det synd at de blir stående. MEN; kan jo hende de har lang holdbarhet da....kanskje de blir ok til sommeren, for da bruke rjeg neppe noe på huden under.
onyx Skrevet 18. februar 2007 #19 Skrevet 18. februar 2007 De kulene har nok evig holdbarhet! Jeg har bare en liten boks, og regner med de vil vare leeenge når de blir brukt sjelden. Er ikke redd for at de skal bli dårlige.
kitekatt Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #20 Skrevet 18. februar 2007 De kulene har nok evig holdbarhet! Jeg har bare en liten boks, og regner med de vil vare leeenge når de blir brukt sjelden. Er ikke redd for at de skal bli dårlige. ← jeg kjøpte selvfølgelig den store boksen, jeg da de er jo kjempefine, er bare at jeg har så mye annet jeg liker bedre nå...så føler at det er litt waste. Men jeg skal vente til sommeren og se da hvordan de blir på bar hud. da har jeg jo mer farge og så kanskje de tar opp mer av den da. Den foundationen er også kjempefin, men jeg har begynt med ID og det er så mye enklere. det tar litt tid å legge vanlig founndation liksom, men jeg kan jo kanskje bruke den på fest da den er noe mer dekkende. Var så greit med byttebørsen før, for da byttet man bare ting er noe med det å selge brukte produkter som ikke klinger helt bra hos meg, selv om det ikke er noe i veien med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå