Heidipia:) Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Noen som kan annbefale en bra foundation som dekker bra og sitter en stund?
Gjest lolle Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Jeg bruker den fra body shop og den er jeg veldig fornøyd med,også lukter den ikke vondt slik mange andre har en tendens til å gjøre
Gjest Keycha Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Biotherm sin aqua et eller annet.. Husker ikke hva den heter, men den er kjempegod
Gjest Sabia Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Chanel sin vitallumiere og prollumiere er fantastisk gode! Anbefales:)
Pimbila Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Helena Rubinstein Color Clone. Veldig bra!
Chic' Wilma Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 For å komme med et mer generelt forslag Mineralsminke. Bruker selv Kiss Me Minerals og kan anbefale det varmt men jeg regner med at du vil bli storfornøyd uansett hvilken mineralmerke du velger.
Heidipia:) Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2007 Jeg bruker den fra body shop og den er jeg veldig fornøyd med,også lukter den ikke vondt slik mange andre har en tendens til å gjøre ← Sitter den en stund på eller? og dekker den godt?
Netten Skrevet 18. februar 2007 #9 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har prøvd det meste, og disse er favorittene:i.d. og GlowMinerals
webgirl Skrevet 18. februar 2007 #10 Skrevet 18. februar 2007 Jeg har prøvd det meste, og disse er favorittene:i.d. og GlowMinerals Noen klare forskjeller mellom disse to? Bare prøvd i.d jeg.. Dvs: fondation og warmth der i fra. Til trådstarter vil jeg bare si: i.d!! I motsetning til vanlig fondation som legger seg som et ekstra lag på huden, så vil mineral-sminken fra i.d smelte inn i huden. Pulverkonsistens som ligner vanlig pudder før det påføres, men gir et helt naturlig og supert resultat når det kommer i kontakt med huden!!
Saeria Skrevet 18. februar 2007 #11 Skrevet 18. februar 2007 Forskjellen er at Glow er litt mattere, så om en har en tendens til å bli blank i pannen og på nesen i løpet av dagen, så vil ikke dette synes så godt med Glow som med ID. Samme gjelder for Kiss Me også. Jeg bruker selv Kiss Me - Bare under mineral make upen fremfor veil, da jeg synes Bare faktisk er mer effektiv. Jeg bruker å bli ganske blank i panna.
Läkerol Skrevet 18. februar 2007 #12 Skrevet 18. februar 2007 Estee Lauder, Daywear Plus. En slags grå krem som tilpasser seg alle hudtyper og gir en naturlig, frisk glød.
GoldenGlow Skrevet 18. februar 2007 #13 Skrevet 18. februar 2007 Lancome Teint Adoptive kjøpte jeg nå, og den er utrolig bra! Passe dekkende, og sitter utrolig bra og lenge! Jeg kommer nok til å holde meg mye til denne. Ellers skal id være veldig bra, uten at jeg har prøvd foundationen enda.
Gjest Deception Skrevet 18. februar 2007 #14 Skrevet 18. februar 2007 Jeg er veldig glad i gloMinerals, både den pressede og den løse. Den pressede er mer matt/naturlig enn den løse, men helmatt er den ikke. Dekkevnen er som hos andre mineralfoundationer variabel. Plusset med gloMinerals er det store utvalget i farger. ID har et skikkelig talentløst og begrenset fargeutvalg, mens glo har foundationer i mange flere farger. Men det som er rart, er at jeg har samme fargetone i både løst og fast foundation, men den løse er helt klart mørkere enn den pressede. Merkelig.... Ellers liker jeg Color Clone fra Rubinstein, Perfect Touch fra YSL, og meget forsiktig brukt også Cream Finish Foundation fra Kanebo. De to førstnevnte er transparente, mens den siste kan være vel dekkende hvis man ikke er forsiktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå