Gå til innhold

Musikk.... Hjelp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg og min kjære er litt fortvilet nå. Vi har kuttet ned på alt vi kan spare på og allikevel så er vi godt over budsjett. Og nå har vi da funnet ut at hvis vi skal ha leie inn musikk så koster det 7000 kr. Og det synes vi er for dyrt. Er det noen her inne blant alle brudene som har noen forslag om hva vi kan gjøre i stedet? Har ikke så lyst til å bruke så mye på å leie inn musikk og vi har ikke så mange muligheter der vi skal gifte oss. Er det noen som har brukt MP3'er eller lignende?

Håper noen kan hjelpe oss. Eller er vi rett og slett griske. Vi har allerede brukt 25 000 kr for mye. Så det er ikke dt at vi ikke vil, men lommeboka er rett og slett tom. Det skal sies at jeg er student og han er den eneste som jobber full tid. Jeg har kun en 50 % stilling.

Håper noen kan hjelpe oss. Og komme med egne erfaringer....

Nikki :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen egne erfaringer, men jeg ser selv på live-musikk som luksus...(men jeg snakker selvsagt ikke for alle...)

Vi skal enten ha mp3 fra datamaskin, eller brenne cder med masse forskjellig musikk. Det holder for oss! :D

Skrevet

Vi har også kommet frem til at vi ikke har råd til live musikk. Det er begrenset hvor mye penger vi har å bruke på bryllupet. Så vi tenker sånn at det viktigste er at vi har god mat og drikke til gjestene våre, sånn at de trives og har det bra. Og jeg tror stemningen blir like bra om man spiller musikken over et anlegg. Synes ikke det er å være grisk - heller realistisk. Når lommeboka er tom, så er den tom.

Klem fra meg :D

Skrevet