Gjest afrodite1980 Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 (endret) jeg har en veldig merkelig kombinasjon når det gjelder hud-hår-øyenfarge,som gjør det vanskelig for meg å finne farger/hårfarge som passer meg. Jeg har veldig lys hud med fregner(overalt utenom ansiktet) ,noe som gir en varm tone har jeg lest,og samtidig mørkebrune øyne og brunt hår.Jeg har prøvd å farge håret blondt,men det ble mildt sagt stygt ,og i det siste farger jeg det rødbrunt,men da må jeg også farge øyenbrynene.Sort hårfarge må jeg bare glemme,det ser helt forferdelig ut med så lys og fregnet hud: Noen tips? Endret 17. februar 2007 av afrodite1980
Gjest Serina Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 Jeg synes rødbrunt høres fint ut jeg da... Er det fordi du ikke vil farge øyenbrynene at du vil finne en annen farge?
Gjest afrodite1980 Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Jeg synes rødbrunt høres fint ut jeg da... Er det fordi du ikke vil farge øyenbrynene at du vil finne en annen farge? ← Det er fordi jeg ikke er sikker på om det passer meg.Øyenbrynene mine er også brune og jeg pleier å farge dem med rød henna,fordi jeg har hørt at det er farlig å bruke vanlig hårfarge der.
gizmoo Skrevet 19. februar 2007 #4 Skrevet 19. februar 2007 Prøv med noen blonde striper... Kan bi kjempe fint tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå