Nille81 Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 http://brystreducering.dk/index.php/88301 Jeg bruker den nr. 5 etter brystløft og synes den er fin. Kjøpt på cubus. Syntes i begynnelsen de to strekene over brystene kunne klø og måtte legge noe mellom. Nå trenger jeg ikke d mer. Gratulere med brystredusering! Er d overstått, og er du fornøyd med resultatet?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 nei har ikke gjort det ennå.men er på leiting etter en god bh
Gjest prestekrage Skrevet 18. februar 2007 #4 Skrevet 18. februar 2007 Jeg kjøpte mine på Lindex (tror det var Lindex-produksjon). Kjempegode og var også veldig rimlige. De var ganske kraftige i stoffet (bomull) med brede stropper og god regulering. Har fortsatt en jeg bruker som trenings-bh. Regner med at du vet at uansett merke IKKE skal ha spiler... PS: Fordel å kjøpe en som kan vaskes hardt (min. 60 grader). Jeg vesket endel fra sårene den første uka og da nytter det ikke med 30 graders vask.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 ok kjempe jenter,tusen takk skal dere ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå