Megan Skrevet 26. februar 2003 #21 Del Skrevet 26. februar 2003 Spiser ikke så mye potetgull lenger, men den store favoritten er uten tvil Salt og Pepper fra Maarud!! Ellers er jeg ikke helt stø på hvilke typer som hører til hvilket merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veroniq Skrevet 26. februar 2003 #22 Del Skrevet 26. februar 2003 Hvis jeg skal koste på meg potetgull, så er det ingenting som slår Maaruds Superchips. Lavt fettinnhold og sprø god smak. Men jeg er en sucker for Maarud ost og løk og sour cream, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anine Skrevet 26. februar 2003 #23 Del Skrevet 26. februar 2003 Favoritten her er absolutt Maaruds salt og pepper, men Sørladschips er også godt. Synes Kims er litt smakløst jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 26. februar 2003 #24 Del Skrevet 26. februar 2003 Vel, hms, kanskje det er jeg som er teit, men når jeg kjøper potetgull, er det faktisk det samme hvilket merke det er. Potetgull er fett uansett. Jeg pleier plukke det jeg føler for å ha senere...jeg spiser kjips etter hvilket humør jeg er i. Merket er ikke så nøye, jeg har prøvd det meste, så vet hva jeg liker/ikke liker. Hender jeg kjøper Kims, Maarud OG et annet ukjent merke. Får jeg hets fra dere pga det? Hehe De gangene jeg kjøper såpasse mye chips, er det til helg eller film med venner, osv. For eksempel; av og til bare MÅ jeg ha paprikachips....og da velger jeg det merket med den type paprikachips jeg der og da kunne tenke meg... ...det samme går for ostepop. Ost og løk klarer jeg ikke Hehe, min kjære elsker det...men den lukten! Jiiisus!! ( greit, skal innrømme jeg har spist det...men søren, jeg var desperat ) Uff, ja, men sånn er altså det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 27. februar 2003 #25 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg synes at Maarud har det beste potetgullet, Superchips med paprika er en stor favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. mars 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 2. mars 2003 Sørlandschips er kjempe godt potetgull.. Min favoritt er spansk parika Men tok med bare KIMS og MAARUD her, for det er de store det knives mest om.. Men det BESTE potetgullet jeg noensinne har spist er FRANK FARMERS BARBEQUE potetgull .. Men det finnes jo selvsagt ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 2. mars 2003 #27 Del Skrevet 2. mars 2003 Maarud fordi det er best. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 2. mars 2003 #28 Del Skrevet 2. mars 2003 Hm ..har aldri tenkt over det :o Min favoritt er nemlig Sørlandschips ......den er bare deeeeeeeilig ...nam ....(sukk fikk lyst på nå jeg ..men skal jo prøve å leve sundt da - så da blir det ikke chips på meg iallefall ...) Skamme deg skulle du Virgo ...tenke på slike fristelser :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #29 Del Skrevet 3. mars 2003 De beste chipsene jeg vet er de med "salt and vineagar"..med eddiksmak. Men de får man selvfølgelig ikke kjøpt her i Norge Denne typen er helt vanlig i England og sist jeg spiste dem var på Tenerife. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå