Gjest blixen Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Har funnet en fin lebestift fra Dior til 220 kr her. Den er vel fra den Addictserien(nr. 520), men hylsteret var i sølv eller gull tror jeg. De har den ikke på SN enda. Så nå lurer jeg på om SN vanligvis er trege med nyheter, eller om det bare er tilfeldig nå? Kan vel også være at de ikke får den inn i det hele tatt?
Merneith Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 De er trege ja. Antagelig fordi de selger fra blant annet overskuddslager. Det er ikke tilfeldig at man finner Limited Editions fra 2005 og slikt der.. I tillegg så tar de ikke inn alt. Og siden det ligger i Hong Kong, så har de haugevis at blekekremer og andre produkter som er tilpasset det asiatiske markedet.
GoldenGlow Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Ja.. Jeg tror de er ganske så sent ute med ting.. Desverre.. Er mye jeg vil ha som er litt nytt som ikke er å få tak i på SN.
Gjest Deception Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Nja, de er vel ikke akkurat et normalt parfymeri, heller. Vareutvalget bærer i mine øyne preg av restelager og tilfeldigheter, og ting som er utgått på dato.
GoldenGlow Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 Nja, de er vel ikke akkurat et normalt parfymeri, heller. Vareutvalget bærer i mine øyne preg av restelager og tilfeldigheter, og ting som er utgått på dato. ← Selger de faktisk ting som har gått ut på dato, eller er det bare gjennom øynene dine? De lover jo å alltid ha ferske varer, ellers får man pengene igjen eller noe i den duren tror jeg. Men hadde vel ikke forundret meg over noe av det helt billigste, men har jeg alltid fått veldig fine varer derfra, fine ikonsistensen og igrunn akkurat det samme som jeg ville fått her hjemme til en mye dyrere pris Men utvalget er litt blandet noen ganger bare..
Gjest Deception Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Vel, når de selger ting fra en utgått vårkolleksjon, der produktene kun finnes i en viss periode, er det vel utgåtte varer det er snakk om? Ikke utgått på holdbarhet, men utgått fra produksjon. Personlig likte jeg SN i begynnelsen, men så gikk jeg lei og nå kjøper jeg stort sett ting i parfymerier eller på tax free.
Merneith Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Gått ut på dato...tja. Jeg kan for eksempel fortelle at Clinique shimmer bronzer som gjorde furrore på KG for noen uker siden var LE forrige sommer.
Gjest blixen Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Ok. Da blir det å kjøpe den her da. Foresten, det har sine fordeler at de har "gamle" ting også; yndlingslebestiften min som gikk ut for lenge siden fikk jeg kjøpt på SN. Men nå er de også tom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå