kvinne_ Skrevet 17. februar 2007 #1 Del Skrevet 17. februar 2007 Har voksen hud: tørr overhud med noen urenheter. Bruker krem fra decleor, men vil ikke ta meg råd til en så dyr ansiktsrens. Hvilken ansiktsrens er dere mest fornøyd med blant de billigere merkene? tenker på i prisklassen nivea-apotek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 17. februar 2007 #2 Del Skrevet 17. februar 2007 Vaseline Intensive Care, foaming cleansing mousse Kjøpes på f.eks. Rimi og koster rundt 50 lappen. Denne fjerner all make up og renser huden.. Alt i en rens som jeg synes er billig og bra Selv bruker jeg denne for og fjerne make up grundig og deretter bruker jeg Dermalogica, Special Cleanser som en siste finish på rensen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 17. februar 2007 #3 Del Skrevet 17. februar 2007 Kommer litt ann på hva du syntes er dyrt, men på Strawberrynet for du jo mange bra og rimelig produkter. Feks Clinique er rimelig, ca 130,- for en god rens Bare å lete litt, så er det mange gode produkter, er jo ofte tilbud der også på sånne ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 17. februar 2007 #4 Del Skrevet 17. februar 2007 Bruker til vanlig Clinique og er veldig fornøyd med den, som tidligere sagt ikke koster all verdens på strawverrynet... Men ellers så synes jeg faktisk at Nivea refreshing water cleansing gel ikke er så aller verst! Jeg føler at den renser godt samtidig som den holder godt på fuktigheten. Så skulle jeg gått for et billigere produkt ville jeg så absolutt valgt den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akasha Skrevet 17. februar 2007 #5 Del Skrevet 17. februar 2007 Bruker Cosmica ansiktsvask, den tar sminke lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweetdana Skrevet 17. februar 2007 #6 Del Skrevet 17. februar 2007 Synes at cliniderm er bra, bruker den nå. Vasker regelmessig morgen og kveld, og huden ser kjempebra ut! Den kjøpes på apotek og koster vel sånn litt under hundrelappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 18. februar 2007 #7 Del Skrevet 18. februar 2007 Lavera sin "washing-gel". Den finnes for flere hudtyper, jeg har veldig tørr og sensitiv hud, og for meg er den perfekt. Dessuten inneholder den ingen kjemiske konserveringsmidler. Prisen er også grei. Du får den på helsekost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 11. august 2007 #8 Del Skrevet 11. august 2007 Dette var en bra tråd. Trekker opp denne jeg:) Liker godt Avene-produkter. De er helt OK i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kollektivet Skrevet 11. august 2007 #9 Del Skrevet 11. august 2007 Clinique, kanskje? Dritbillig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 11. august 2007 #10 Del Skrevet 11. august 2007 Cliniderm og Clinique. Avene har jeg ikke prøvd som rens, men har vært fornøyd med andre produkter derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Karenina Skrevet 11. august 2007 #11 Del Skrevet 11. august 2007 Den grønne fra Garnier. Funker fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 12. august 2007 #12 Del Skrevet 12. august 2007 Vichy? Men kanskje ikke hvis du har litt ømfintlig hud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2007 #13 Del Skrevet 13. august 2007 Eucerin, sensitive skin fra Apoteket. Rengjør godt og tørker ikke ut. Rimelig er den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 13. august 2007 #14 Del Skrevet 13. august 2007 Lavera Basis Sensitiv Waschgel er kjempebra! Fås kjøpt på helsekost for 100 kr. Hvit og turkis tube på 125 ml. med "klaffekork" (dvs. ikke skrukork, vet ikke helt hva jeg skal kalle det...). Før brukte jeg den grønne fra Garnier, men ble uttørket i huden og måtte bruke mye fuktighetskrem. Med Lavera føler jeg meg skikkelig renset, men ikke uttørket. Huden blir myk og "fresh". Jeg har kombinasjonshud, fet noen steder men blir fort tørr rundt munnen og i kinnene, og har noe uren hud. Rensegelen varer leeenge, for du trenger bare en liten dråpe hver gang. Tuben er også enkel å bruke. Ingedienslisten: Water (Aqua), Alcohol, Glycerin, Sodium Lactate, Sodium Lauryl Sulfoacetate, Xanthan Gum, Sodium Cocyl Glutamate, Disodium Cocyl Glutamate, Malva Sylvestris (Mallow) extract*, Melissa Officinalis Water*, Echinacea Purpurea Extract*, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water*, Fragrance (Parfum)**, Geraniol**, Limoene**. *=ingredients from certified organis agriculture **=natural essential oils Flasken har "BDIH Kontrollerte Natur-Kosmetik"-merke og Vegan-merke. Eneste minuset (for min del) med denne rensegelen, er at den ikke tar makeup så bra (jeg bruker mineralmakeup + vanlig ikke-vannfast mascara og øyensminke). Men anbefaler den likevel! Du kan sikkert spørre om å få en prøve på helsekosten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 13. august 2007 #15 Del Skrevet 13. august 2007 Vichy, hvis du regner det som billig, var jeg svært godt fornøyd med. Dr Hauschka (som jeg bruker nå) er heller ikke spesielt dyrt, men produktene er noe udrøye i forhold til "vanlig" hudpleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 15. august 2007 #16 Del Skrevet 15. august 2007 Den grønne fra Garnier. Funker fint. Skulle til å skrive det same Denne har eg hatt i dusjen i mange år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå