Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er jo nok et eksempel på at det ikke er bra å bli stjerne i ung alder. RW er et annet eksempel, Lindsey Lohan enda ett...

Syns at apparatet rundt unge stjerner har et enormt ansvar. Det er mulig å skjerme de i perioder, og ikke minst nekte de å gjøre ting de er for unge for, akkurat som med andre tenåringer. Men tenk å få blåst opp hele tenåringsfasen i mdia... Stakkars folk...

Skrevet

Jeg synes synd på jenta jeg. Mye kan sies om Britney Spears, men fytti den jenta har fått gjennomgå. Absolutt ALT hun gjør blir skrevet om, påpekt, kritisert og analysert ned til minste detalj. Jeg hadde bukket under for lenge siden, og jeg er stygt redd jenta er på vei nettopp den veien.

Skrevet

Uff! Synes synd på henne, jeg...

Skrevet
Men hvorfor ta bort alt håret??

Tja.. hun tenkte vel det villle bli fint?

Nei, si det! Er jo noen som finner på sånne ting. Får for seg at ett eller annet merkelig..

Skrevet

kanskje hennes måte å uttrykke at hun har det fælt på.....alle viser vio det på forskjellige måter.

skjønner henne godt jeg. tenker bare om det hadde vært meg selv det der... uff og uff.

Skrevet

Hva for noe? Fikk ikke opp linken jeg...!

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Fikk ikke opp link jeg heller..

Skrevet

Linken funker ikke lenger, nei. Bilde av skinna Britney på framsiden av Dagbladet.

Skrevet
Men hvorfor ta bort alt håret??

Hun var visst lei av at folk tok på henne.

Skrevet

Synes det var tøft gjort av henne, jeg, men tror likevel hun trenger litt hjelp. Synes synd på henne. :(

Skrevet
Synes det var tøft gjort av henne, jeg, men tror likevel hun trenger litt hjelp. Synes synd på henne. :(

Enig med deg!

På en måte ser jeg ikke helt det store med å "skinne" seg, men skjønner jo at ho ikke er helt typen heller så det er vel noe som ikke er helt bra.. Håper det ordner seg for henne. Det har vel sklidd litt mye ut i det siste..

Skrevet

Enig med deg!

På en måte ser jeg ikke helt det store med å "skinne" seg, men skjønner jo at ho ikke er helt typen heller så det er vel noe som ikke er helt bra.. Håper det ordner seg for henne. Det har vel sklidd litt mye ut i det siste..

Det var heller ikke det jeg reagerte på, men på flere av bildene ser det ut som om hun gråter eller har grått. Det ble jo også skrevet at hun skal ha grått før hun gikk inn i salongen, og da kan man jo begynne å lure på grunnen til at hun valgte å gjøre som hun gjorde.

Skrevet

Noen som kan vise meg en link til et bilde av henne? Jeg har ikke fått med meg dette jeg...

Skrevet

Linken i første innlegg fungerer, sida bruker bare vanvittig lang tid på å laste.

Skrevet
Noen som kan vise meg en link til et bilde av henne? Jeg har ikke fått med meg dette jeg...

Om du blar til neste side her, ser du de omtalte bildene......

Skrevet

Der er hun slik hun var før... syns det er synd jeg, at hun har endt opp slik hun har gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...