chocolate Skrevet 17. februar 2007 #1 Skrevet 17. februar 2007 Noen som har denne? Syns fargekombinasjonen ser så fin ut. Men lurer på om jeg er for lys for den.. Hvem passer den til (farger)?
GoldenGlow Skrevet 17. februar 2007 #2 Skrevet 17. februar 2007 (endret) Tenker du på den som heter No. 705 Beige Massai ? Jeg har den i den nye boksen, og den er råfin! Den er den jeg elsker mest fra 5 øyenskygge boksene til Dior. Men den er jo utrolig mye finere på ordentlig! Fargene ser så grå og kjipe ut på bildet, men de er ikke sånn. To kjempe fine brunfarger som jeg bruker mye, en aprikos som er så utrolig pen for en naturlig look, en helt lys som er super til base, og en rødbrun som jeg ikke bruker noe særlig. Jeg anbefaler den ihvertfall (Så nå at du lurte på om du var for lys for den, og det tror jeg ikke! Jeg er ikke helt lys, men veldig gylden og på meg er den veldig fin. men for bla den aprikos fargen syntes ikke den så godt på meg som jeg skulle ønske, men som sagt er den utrolig pen og naturlig. Om du kler brunaktige farger, så burde den være super! Det hadde jeg ikke vært redd for nei, det er ganske så naturlige farger ) Endret 17. februar 2007 av GoldenGlow
GoldenGlow Skrevet 17. februar 2007 #3 Skrevet 17. februar 2007 Er du redd for at fargene skal blir litt for mørke, så er 5 Color Eyeshadow - No. 030 Incognito også utrolig fin kom jeg på! Bruker dem mye til hverdags, her har du veldig naturlige farger som sikkert er kjempe fine til lys hud (Jeg vet at de er fine til lys hud, venninner av meg som er helt lyse elsker denne) Har ser også fargene kjipe ut, men er altså ikke det på ordentlig Mange av skrinene til Dior er fine.. Jeg har utallige av dem Eneste jeg ikke liker av disse skyggene er dem med glitter i.
chocolate Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2007 Takk for svar! Det var den skyggen jeg tenkte på ja:) Bra du er fornøyd! Ser at den andre du foreslår er mer i kalde farger, mens masaien er varm. Det er kanskje sånn at for å bruke vrme toner bør man ha en gylden tone i huden? (tror jeg er et sted midt i mellom gul og rød undertone i huden..) Kanskje jeg bør ta en tur til parfymeri og se skikkelig på fargene, og høre hva damene sier:)
Rexina Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Jeg har også masai-skyggene, men synes de er altfor matte + at jeg har blågrønne øyene og kler best kalde farger, så denne kler ikke meg så godt i alle fall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå