Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slettet av meg selv. Les på ris og ros.

Endret av mata
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden han vet at du er forelsket i han, hadde han nok tatt initiativ for lenge siden dersom han ville noe mer enn bare vennskap. Sorry...

Skrevet (endret)

slettet .

Endret av mata
Skrevet

Du spurte om vi trodde det kom til å bli noe mer, og nei - det tror jeg ikke. Avstand eller ikke avstand. Du er hans beste venn, som han sender meldinger til og ringer til og gjerne vil ha mye med å gjøre. Men jeg tror ikke noe mer kommer til å skje.

Skrevet

Det er bra du sier hva du mener og tror, Niemi, men du vet like lite som jeg. Eller gjør du ikke?

Jeg har ikke fortalt alt her, men han vil ikke miste kontakten med meg. Sier han. Og han er ikke noen tøffel pga av at han tar hensyn og er snill (jeg kjenner han).

Dette er en - ikke tråd...

Nå ringer mobilen... han...

Skrevet

Han ringte meg nå, igjen...

Men han skulle noe så vi rakk bare preike en halv time eller mindre...

Han vet at jeg er en gudinne, og han har respekt for meg. Men ikke så mye at han ikke kan stille meg inn mot veggen når jeg har blitt avslørt i øyeblikket..

Jeg er ikke en gudinne, jeg er en kvinne.

Men...

Gjest StockDama
Skrevet

Du sa dette var en -Ikke tråd, så fortsetter du å poste, hvorfor?

Skrevet

Han vet at jeg er en gudinne, og han har respekt for meg. Men ikke så mye at han ikke kan stille meg inn mot veggen når jeg har blitt avslørt i øyeblikket..

Men...

Nå skal jeg også være helt ærlig, selv om jeg ikke kommer til å si noe du vil høre.

Etter det du forteller syns jeg det høres ut som du kunne ha større hell med å sende litt mindre sms og ikke være fullt så frempå. Det blir jo bare synsing, men bare det at du syns det er -kort- å snakke en halv time i telefonen sier meg at du kanskje er en aning slitsom. (unnskyld ;) ) Da er det ikke rart han sier at han har et ærend for å få avsluttet samtalen (for jeg tror ikke nødvendigvis han hadde en avtale selv om du omtaler han som dønn ærlig). Mannfolk er som regel ikke kjempeglad i å sende smsér i det uendelige og snakke i telefonen i en time hver gang.

Når det gjelder om han er interessert eller ikke... Jeg tror du ha alt å tjene på å ligge litt lavere i terrenget. 100% ærlighet til en hver tid er ikke alltid av det gode når man er forelska. Det kan jo godt tenkes han er interessert i noe mer, men det høres ikke akkurat ut som han får pusterom til å finne ut at han vil ha deg.

Lykke til! :klem:

Skrevet

Men...

???

Skrevet (endret)

Blir mer svimmel av å være forelsket... men et er ikke noe skilt som sier at man må lese her vel?

Snakket BARE i en halvtime i tlf. Har noen aldri vært i england?

Det høres ut som om jeg er den som maser på han, men han er også en del av dette og jeg kan ikke legge ut alt hva han har sagt.

Er det noen som er misunnelige fordi jeg er forelsket og får masse respons selv om vi bor i hver vår by akkurat nå... (Ja, er nettopp våkna og er morragretten...)

Men det lå en kosemelding på mobilen min fra han nå når jeg våknet...

Og nei, jeg skal ikke lese den en gang til.

(joda, det skal jeg men ikke før kaffen er ferdig...)

Endret av mata
Skrevet

Gudinne...? Skrev jeg det?

Ja, men det er jeg ikke, han gir meg bare følelsen av å være den eneste kvinnen på jorda. Og jada, jeg vet at jeg ikke er det, men å føle en ting er ikke det samme somå bokstavelig talt mene det.

Skjønner?

Skrevet
Det er bra du sier hva du mener og tror, Niemi, men du vet like lite som jeg. Eller gjør du ikke?

Jeg har ikke fortalt alt her, men han vil ikke miste kontakten med meg. Sier han. Og han er ikke noen tøffel pga av at han tar hensyn og er snill (jeg kjenner han).

Dette er en - ikke tråd...

Nå ringer mobilen... han...

Men...

Blir mer svimmel av å være forelsket... men et er ikke noe skilt som sier at man må lese her vel?

Det høres ut som om jeg er den som maser på han, men han er også en del av dette og jeg kan ikke legge ut alt hva han har sagt.

Er det noen som er misunnelige fordi jeg er forelsket og får masse respons selv om vi bor i hver vår by akkurat nå... (Ja, er nettopp våkna og er morragretten...)

Men det lå en kosemelding på mobilen min fra han nå når jeg våknet...

Og nei, jeg skal ikke lese den en gang til.

(joda, det skal jeg men ikke før kaffen er ferdig...)

Gudinne...? Skrev jeg det?

Ja, men det er jeg ikke, han gir meg bare følelsen av å være den eneste kvinnen på jorda. Og jada, jeg vet at jeg ikke er det, men å føle en ting er ikke det samme somå bokstavelig talt mene det.

Skjønner?

Det er rimelig usammenhengende det du skriver... Men det er jo mulig du rett og slett trengte å få ting ned på papiret.

Men du skrev i første innlegget ditt at du har fortalt han at du elsker han, og han sa han tok det som et kompliment. Og min erfaring vil tilsi at det er hans måte å si at han er glad i deg - som venn - og ikke vil miste vennskapet med deg. Hvordan kan jeg svare dette? Jo, jeg har stort sett bare menn som venner, og det der er en klassisk måte å avvise jenter på uten å såre altfor mye.

Skrevet

Jeg har formulert feil, og ikke sagt alt her på kg. Han har sagt mye mer enn det, men jeg vet at ingen av dere kan svare. Jeg hadde ikke trengt å spørre hvis det ikke var fordi jeg ikke er vant til å være så forelsket..

Jeg ventet ikke noe svar alla; joda neste skritt er volvo og barn...

Skrevet

Hva er det du mener? :ler:

Skrevet

:klø: Dette skjønte jeg egentlig ikke så mye av..........

Skrevet

He he. Jeg skjønner heller ikke så mye. Det var derfor jeg spurte dere, men dere hadde jo ikke noe svar. (jeg luftet bare tankene mine litt )

Jeg ba moderator slette denne tråden, under ris og ros, men det kunne jeg ikke siden jeg er bare skrifter her (ja, min mor er katotolikk, min far er ikke noe av det, jeg kan jo like gjerne spørre han, for han er mer en lytter og han tror ikke på noe før det er NESTEN bevist)

Jeg slettet selv det første osv jeg skrev.

:)

Gjest StockDama
Skrevet
He he. Jeg skjønner heller ikke så mye. Det var derfor jeg spurte dere, men dere hadde jo ikke noe svar. (jeg luftet bare tankene mine litt )

Jeg ba moderator slette denne tråden, under ris og ros, men det kunne jeg ikke siden jeg er bare skrifter her (ja, min mor er katotolikk, min far er ikke noe av det, jeg kan jo like gjerne spørre han, for han er mer en lytter og han tror ikke på noe før det er NESTEN bevist)

Jeg slettet selv det første osv jeg skrev.

:)

Det kom svar, men ikke svar du forventet å få.

Gjest mata ikke innlogget
Skrevet

Jeg ventet meg ikke noe svar som "løp og kjøp", så roomantisk. Jeg er bevisst på at forelskelse er galskap.

Hvem tror dere vekket meg nå? Jeg bruker å sove tidlig på en søndag.

Jeg forventer ikke noenting, er bare litt forelsket og det er merkelig, men mest er jeg realistisk.

Vi har ett vennskap som kan bli ødelagt og jeg setter stor pris på vennskapet. Det er unikt. Derfor er jeg redd for å blande inn sex og forelskelser.

Skrevet
Vi har ett vennskap som kan bli ødelagt og jeg setter stor pris på vennskapet. Det er unikt. Derfor er jeg redd for å blande inn sex og forelskelser.

Da synes jeg du skal prøve å glemme hele forelskelsen, spesielt siden du aldri treffer fyren uansett. Mulig det bare er en fiks idé allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...