Væren Skrevet 29. mars 2002 #21 Del Skrevet 29. mars 2002 Tuuuuuuuuuusen takk, Vinga! *klemmer masse* Det varmet! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. mars 2002 #22 Del Skrevet 29. mars 2002 Lille VÆLEN min har bursdag i dag!!! Glatulelel med dagen, sauedamen! Solen skinner her så du har sikkert vært snill i heeeeele år! Masse varmegrader og nå skal vi ut i skogen og være sporty og glade hjemme-i-byen-påske-mennesker. Håper du får en stooor kake, det fortjener du! Kose seg på dagen sin, snuppa!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 29. mars 2002 #23 Del Skrevet 29. mars 2002 Hei Væren! HaPpY BiRtHdAY To YoU! Håper Du FåR En KoSeLiG FeIriNg MeD VeNNer og FaMiLiE! HiLZeN ZkiBaBEn 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. mars 2002 #24 Del Skrevet 29. mars 2002 Tusen takk, Tusenfryd og RaGnA! Hos meg er det grått, men fint VÆR, så nå skal værdamen ut i skogen og gå tur! Kris hilser til dere, han har det fint på påskeferie! Ha det fint på fødselsdagen min, dere også! Gode klemmer til gode venner! _________________ Væren1212[ Dette Innlegg er endret av: Væren den 2002-03-29 12:33 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 29. mars 2002 #25 Del Skrevet 29. mars 2002 GRATULERER MED DAGEN VÆREN (du har fått mail )12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. mars 2002 #26 Del Skrevet 29. mars 2002 Takk for hilsen og mail, kjære venn! Du har fått mail tilbake Glad i deg! Klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. mars 2002 #27 Del Skrevet 29. mars 2002 Gratulerer så mye, Værdama mi! Det er diiiiin daaag i daaag! Osv.... Lover å ikke synge mer... (Jæi hal å sent mæil...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. mars 2002 #28 Del Skrevet 29. mars 2002 Takk for koselig hilsen + mail, @lfa! Du hal også mail! Jeg likel follesten nål du syngel, så syng gjelne mel! Gla' i deg!!! Klem 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 29. mars 2002 #29 Del Skrevet 29. mars 2002 Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere. Alle i ring omkring deg vi står og se, nå vil vi marsjere. Bukke, nikke, neie snu oss omkring danse for deg med hopp og sprett og spring. Ønske deg av hjertet alle gode ting og si meg nå, hva vil du mere? Gratulere!! Ser du at jeg danser for deg med hopp og sprett og...opps...det skulle liksom vært et spring den siste der. Gratulerer med dagen, Væren. Bursdagsklem fra meg. _________________ -Lille- 1212[ Dette Innlegg er endret av: Lille den 2002-03-29 15:46 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. mars 2002 #30 Del Skrevet 29. mars 2002 Tusen takk, Lille! Det var en kjempefin dans! Ble veldig glad for den, og sender deg en god klem! *klemmer Lille lenge* Ha en fin dag, vennen!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 29. mars 2002 #31 Del Skrevet 29. mars 2002 Ha en fin kveld du også, snuppa. Kos deg, det fortjener du! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. mars 2002 #32 Del Skrevet 29. mars 2002 *smask* Takk! Du er snill, Lille! Har satt deig til pitabrød, i kveld blir det taco med pitabrød og tacolefser! Skal kose oss, ja! Tror jeg begynner med en øl, jeg! Skåååål! Klemmer alle mine kjære med-engler! Hva hadde livet vært uten dere??? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 29. mars 2002 #33 Del Skrevet 29. mars 2002 Gratulerer Væren ! *stooor klem!* Fest med måte da 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. mars 2002 #34 Del Skrevet 29. mars 2002 Hei, Guess What! Det har vært en stille og rolig feiring, helt sikkert! *tar meg en pærebrus i smug her på bassengkanten* Klem!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Skrevet 29. mars 2002 #35 Del Skrevet 29. mars 2002 Hei, hei !!! Sniker meg inn med en bursdagshilsen til DEG, Væren!!!! GRATULERER med dagen !!!!!!! Og en bursdagshilsen til DEG,Lille!! GRATULERER med dagen(var det i går???) !!!!! Håper dere begge fikk en alletiders bursdag!!!!!! PS:Håper jeg ikke forstyrret dere...... Mazze go'klemz fra,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 29. mars 2002 #36 Del Skrevet 29. mars 2002 Takk for hilsen, Linda. (Det var på onsdag, og jeg har hatt en hel dag fri fra feiring, men i kveld braker det løs igjen, sukk. ) Neida, jeg tuller bare. Jeg liker bursdager, det er fint med en unnskyldning til å lage litt fest i hverdagen. Forresten...forstyrrer? Meg kan i allefall ingen forstyrre, jeg er forstyrret nok fra før, det kan ikke bli verre! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. mars 2002 #37 Del Skrevet 29. mars 2002 Jeg er også temmelig forstyrret, så jeg bare klemmer tilbake og sier tusen takk for oppmerksomheten, Linda! Håper du har en fin påske! klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 31. mars 2002 Forfatter #38 Del Skrevet 31. mars 2002 Hei, vennen min! Gratulerer med vel overstått dag! Gratulerer til Lille også! Væren, jeg håper du har hatt det bra mens jeg har vært borte! Klem 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 31. mars 2002 #39 Del Skrevet 31. mars 2002 Har hatt det fint, vennen min, men regner med å få det mye bedre nå som du har vendt tilbake til lysthuset og himmelsengen! Jeg er glad i deg, vennen min! Klem fra din egen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 2. april 2002 #40 Del Skrevet 2. april 2002 Gratulerer såååå masse på etterskudd væren!!! Har ikke vært på nett i påsken.. HELT pc fritt i en hel uke har jeg hatt det... Hmm, en litt merkelig følelse begynner å vokse frem... Nemlig litt redd for at jeg har gått glipp av noe! Tar en stooor slurk pærebrus for å dempe den merkelige følelsen som forsøker å komme til overflaten... *slurp*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå