Kris Skrevet 27. mars 2002 #1 Del Skrevet 27. mars 2002 Hei vennen min! Jeg vil gratulere deg med fødselsdagen din på fredag! Jeg håper du får en varm og fin dag, og kanskje får du lov til å være midtpunktet! Kanskje får du noen fine presanger også! Jeg er glad i deg, bestevennen min! Bursdagshilsen med kyss og klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. mars 2002 #2 Del Skrevet 27. mars 2002 Kjære Væren Gratulerer så mye med dagen på fredag, fra meg også! Håper du får en kjempefin dag! Kjempeglad i deg jeg også! Klem!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. mars 2002 #3 Del Skrevet 27. mars 2002 Tusen takk! Jeg er kjempeglad i dere også! 1000 Gode og varme klemmer fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. mars 2002 #4 Del Skrevet 27. mars 2002 GOD BURSDAG, sauen min!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. mars 2002 #5 Del Skrevet 27. mars 2002 Takk, Fryden min! Du er snill og god, jeg er glad i deg!!! Klem fra din hengivne12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 27. mars 2002 #6 Del Skrevet 27. mars 2002 Væren! Gratulerer med dagen, fredag!! Har bursdag i dag, jeg...skal ut og spise med sussebassen min i kveld. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. mars 2002 #7 Del Skrevet 27. mars 2002 Takk, kjære Lille! Og gratulerer så masse til deg også, min kjære med-vær! Håper du får en kjempefin bursdagsfeiring, det fortjener du!!! Store, gode bursdagsklemmer til deg fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 27. mars 2002 #8 Del Skrevet 27. mars 2002 Takker så mye for det, jeg skal nok vite å kose meg, ja. Opps, må visst forandre, nei forresten FJERNE alderen i profilen min. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. mars 2002 #9 Del Skrevet 27. mars 2002 Neida, her skal ingenting fjernes, Lille! Dessuten er alderen vår bare et tall, og forteller ingenting om hvem vi er! Så det så! Hurra for oss!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. mars 2002 #10 Del Skrevet 27. mars 2002 Hurra for Lille også! Gratulerer så mye! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove Skrevet 27. mars 2002 #11 Del Skrevet 27. mars 2002 Gratulere så mye begge 2! Ønsker dere det beste 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. mars 2002 #12 Del Skrevet 27. mars 2002 Tusen takk, tove! Det var koselig! Gode klemmer tilbake!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 27. mars 2002 #13 Del Skrevet 27. mars 2002 Gratulerer ja! Får håpe en er litt friskere slik at det kan bli skikkelig bursdagsfest! Og på vegne av de som reiser til det kalde fæle påskefjell *grøss*, knip sammen til etter påskeferien! Masse klemmer12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 27. mars 2002 #14 Del Skrevet 27. mars 2002 Gratulerer lille Vær-baben vår Ha en kjempe morro dag med ballonger, hatter og middag på Mc-Donalds Suss og nuss fra babe nr 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. mars 2002 #15 Del Skrevet 27. mars 2002 Tusen takk, Lily og Thea! Sender gode påskeklemmer til dere også! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. mars 2002 #16 Del Skrevet 27. mars 2002 Gratulerere med dagen Lille! Jeg kjenner mange som har bursdag denne uken, altså - det var St.Hans aften det vet dere... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 28. mars 2002 #17 Del Skrevet 28. mars 2002 Kjære Væren min! Gratulerer med dagen i morgen! Gratulerer med dagen i går Lille! Klemmer til begge 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 28. mars 2002 #18 Del Skrevet 28. mars 2002 Takk så mye til dere alle for gratulasjoner. Det var en fantastisk fin dag i går - takk til Mannen I Mitt Liv for det! Nå er dagen over, og jeg tar det rolig, for det blir feiring igjen i morgen . Væren: Neida, jeg bare spøkte. Det blir ingen fjerning - jeg har bare rettet. Håper du får en fin dag i morgen. Tusenfryd: Sankthans, sier du? Hmm..det har jeg aldri tenkt på før, men når du sier det, så stemmer det jo! Eh..har igrunnen ikke lyst til å trekke den tanken noe videre. God Påskehelg til dere alle! Klemmer fra meg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. mars 2002 #19 Del Skrevet 28. mars 2002 Takk for koselig hilsen og klem, Hege! Gode klemmer tilbake, vennen min! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2002 #20 Del Skrevet 29. mars 2002 Hei Væren! HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY BIRTHDAY TO VÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆREEEEEEEEEN!!!! HAPPY BIRTHDAY TO YOU! *klapper og skåler i pærebrus for vårt kjære menighetsoverhode* Gratulerer med dagen Væren!!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå