Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jente som er veeeldig glad i blek hud og i og med at jeg har arvet litt av min fars ikke helt hvite hud, er jeg nødt til å bruke hvitt pudder for å få huden lysere.

Problemet er bare det at det er veldig sjelden resultatet blir sånn som jeg vil ha det!

Må bruke en del for å få den fargen jeg ønsker meg, men da blir resultatet som regel at det er overtydelig at jeg har pudder på (hvilket, etter min smak, er liiite kledelig...).

Leste et sted at man skal bruke en foundation som er to nyanser lysere enn sin egen hud under, men synes dette gjorde resultatet dårligere.

Hvis det er noen som vet hva jeg kan gjøre for å få huden blek uten å se ut som om jeg har tryna ned i en melsekk, vær så snill å hjelp meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpen er nær :) Når jeg vil ha hvitt pudder bruker jeg øyenskygge som pudder, f.eks Make up store sin Vanilla eller Clinique sin Buttermilk. Bruker de over alt i hele ansiktet..synes de er nydelige, og huden blir veldig fin av de.

Ellers har jo Make up store også sitt fasjonable løs pudder som er nesten helt hvitt.

Skulle ikke det være nok så kan du bestille deg hvitt pudder her; http://howcool.com/catalog/index.php?cPath=304_529

Egentlig hadde jeg tenkt og sende deg pm om dette, for dette er mitt hemmelige make up triks :) Men jeg kjente meg litt snill i dag :)

:sminkedokke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...