Mischa Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Om jeg bestiller to varer, og den ene ikke kan leveres før i april.. må jeg da betale porto for begge? selv om jeg bestiller begge samtidig? På bestillingen var det oppført porto for den varen som kan leveres nå.. men skjønner ikke om jeg da også senere må betale for april-varen
Sin Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Du betaler bare porto for den første pakken, fant dette på nettsiden til HM: Leveringsservice Noen ganger hender det at en vare ikke finnes på lager eller at leveransen er forsinket til oss. For at du skal slippe å vente på at alle varer leveres samtidig, restnoterer vi den varen og sender de andre varene du har bestilt. Den restnoterte varen sendes til deg så fort vi får den inn, uten nye avgifter.
Gjest Fruktfat Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 forrige pakke fikk jeg i to omganger; var ikke porto på den andre. men sender du inn igjen kommer det porto i tillegg.
Mischa Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2007 Oki tusen takk! Sorry for at jeg var litt sløv med å lete på sidene til hm.com selv, ble bare oppgitt og lei av å lete fordi jeg ikke en gang skjønte hvordan jeg tastet inn rabattkode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå