Gjest Frk. Grønn Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 HM-solbrillene ligger i veska og venter på finværet, men jeg drømmer om noen fancy fra Dolce&Gabbana som jeg så hos optikeren Hvis det er noen som har peiling på hvilke solbriller som passer til de ulike ansiktsfasongene hadde det vært artig å høre om det Fant denne linken, men de ga liksom ingen klare eksempler. Jeg har avlangt ansikt og da anbefaler de dype modeller.. Men hva mener de med dyp? 1) Skal du kjøpe nye solbriller i år, eller bruker du noen fra tidligere? 2) Hvilket merke foretrekker du? 3) Hvor mye penger bruker du på solbriller?
Gjest Skya Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 1) Skal du kjøpe nye solbriller i år, eller bruker du noen fra tidligere? Ja, blir vel noen nye i år også, iallefall billigbriller. Men lurer på om jeg skal investere i merkebriller også. Men jeg er ikke verre på det enn at jeg går i fjorårets modeller heller jeg da, liker å bytte på. 2) Hvilket merke foretrekker du? I fjor var JustCavalli favoritten, og har en sporty brille derifra. Har ennå ikke sett på noen kolleksjoner i år, så har ikke valgt meg ut noen favoritt. Men har litt lyst på litt feminine og ganske store briller. 3) Hvor mye penger bruker du på solbriller? Det varierer, alt i fra 199,- til flere tusen kroner.
Gjest Fruktfat Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 uff, nei, jeg er dårlig på å bruke solbriller... kjøper meg et par fake i syden når jeg er der, de er som regel ødelagt når vi skal hjem, hehe. har tenkt på å få meg solbriller med styrke i et par år nå (må ha briller når jeg kjører bil), men har ikke kommet noe lengre enn til å tenke på det... bruker helst minst mulig penger på det, har veldig lett for å glemme igjen sånne ting.
Gjest Borghild Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Jeg digger solbriller og favorittbrillene mine er noen fra Dior jeg kjøpte i fjor sommer. Har et par replay også og flere par billigbriller. Liker å bytte på litt. Kjøper sikkert noen par billigbriller i år også eller et par Dolce Gabbana om jeg blir rik.
Gjest Kermit Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 1) Skal du kjøpe nye solbriller i år, eller bruker du noen fra tidligere? 2) Hvilket merke foretrekker du? 3) Hvor mye penger bruker du på solbriller? ← 1. Blir sikkert et par nye i år og ja. Tenkte jeg skulle se om jeg fant noen pilotbriller som så ok ut. 2.Ikke noe spesielt. 3. Minst mulig. Jeg ender alltid med å tulle vekk brillene, sette meg på dem osv, så jeg legger ikke så mye penger i slikt.
Lola83 Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Jeg skal bruke mine klassiske Chanel. Pleier og kjøpe ett par til hver sommer..som jeg kan suplere med.. I år aner jeg ikke hva det blir, kanskje Gucci el. CD.
GoldenGlow Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Det bilr et par nye solbriller hver sommer Men jeg ELSKER de gull/brune store Versace brillene mine, så de blir brukt mye uansett. Jeg har flest briller fra Versace og Chanel, men liker også Gucci og Dior. Roberto Cavalli har også mange fine. Brillene mine pleier vel å koste ca 3000,- +/- men jeg er heldig og får litt rabatt Så da blir det ikke så gærent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå