Barbazoo Skrevet 16. februar 2007 #1 Del Skrevet 16. februar 2007 Nå kommer snart sesong 3 av Desperate fruer!! JIPPI! Det er sikkert ikke bare meg som gleder seg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. februar 2007 #2 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg gleder meg bare litt, selv om jeg syntes det var trist da det sluttet sist. Det er fordi jeg har blitt hekta på Grey's Anatomy. Synes den serien er myye bedre! Frustreste F. blir bare teite i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. februar 2007 #3 Del Skrevet 16. februar 2007 Trøster meg med at Grey's er tilbake til høsten. Også får jeg kose meg med håpløse Susan og de andre så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbazoo Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 16. februar 2007 ....ser nå at eg har kløna med overskriften i denne tråden.... "Desperate fruer" - det ble en blanding av engelsk og norsk, det... Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. februar 2007 #5 Del Skrevet 16. februar 2007 Endelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 16. februar 2007 #6 Del Skrevet 16. februar 2007 vi har lasta ned det som har kommet hittil av sesong 3, og GLED DERE! den er MYE bedre enn sesong 2!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. februar 2007 #7 Del Skrevet 16. februar 2007 vi har lasta ned det som har kommet hittil av sesong 3, og GLED DERE! den er MYE bedre enn sesong 2!! ← Det høres bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 16. februar 2007 #8 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg har lasta ned alle, og er midt i sesong 2 nå. Så nettopp episoden hvor george tok livet av seg. Men sesong 2 er jo dårligere en eneren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 16. februar 2007 #9 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg husker nesten ingenting fra sesong 2 har sett sesong 1 om igjen og om igjen den siste tiden nå, sikkert derfor.. *gleder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philippa Skrevet 17. februar 2007 #10 Del Skrevet 17. februar 2007 Gleder meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 17. februar 2007 #11 Del Skrevet 17. februar 2007 Når kommer den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 17. februar 2007 #12 Del Skrevet 17. februar 2007 begynner nå på tirsdag, gleder meg vannvittig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 17. februar 2007 #13 Del Skrevet 17. februar 2007 Når og hvor på tirsdag? Ser ikke i TV2's oversikt at det kommer på tirsdag...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoghurt Skrevet 17. februar 2007 #14 Del Skrevet 17. februar 2007 Er ganske deppa, vil mye heller se Grey's Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 17. februar 2007 #15 Del Skrevet 17. februar 2007 tv2 har reklamert med det... og siste episode av grey var nå tirsdag som var..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoghurt Skrevet 17. februar 2007 #16 Del Skrevet 17. februar 2007 Det er man veldig klar over *gleder seg til høsten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 18. februar 2007 #17 Del Skrevet 18. februar 2007 er visst kongeintervju på tirsdag, så må vel vente litt til da desverre...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 28. februar 2007 #18 Del Skrevet 28. februar 2007 Selv om jeg kommer til å savne Grey's Anatomy på tirsdagene, så var det jammen meg morsomt med Frustrerte Fruer igjen! Det var så spennende i går!! Gleder meg til neste tirsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 28. februar 2007 #19 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg fulgte ikke med på grey, så for meg var alt bare en bonus igår Virker som dette blir en spennende sesong ja, Bree har det med å velge feil menn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badlands Skrevet 28. februar 2007 #20 Del Skrevet 28. februar 2007 Eg såg òg på i går. OK, men eg merkte at eg ikkje hang heilt med. Det var som om dette var episode tre eller noko, ikkje første episode, og at eg hadde gått glipp av viktige ting i historien, den nye fyren til Bree, osb, alt har skjedd så fort. Kanskje eg bør sjå sesong to igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå