Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #1 Del Skrevet 16. februar 2007 skal ta brystreduksjon den 13.3 gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 16. februar 2007 #2 Del Skrevet 16. februar 2007 Gratulerer!! Heldige du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keycha Skrevet 16. februar 2007 #3 Del Skrevet 16. februar 2007 Gratulerer! Venter på svar jeg også. Håper det skjer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #4 Del Skrevet 16. februar 2007 Er det lang ventetid på brystreduksjoner? Jeg nevnte det for legen min sist jeg var der, og siden det har dukket opp brystkreft i familien min så skulle jeg til mamografisjekk først. Og han hadde et par spm til legen på sykehuset ang reduksjon og mamografi. Har tenkt å kontakte legen min igjen for å be han sende henvisning hvis ikke han gjør det så fort han får svar fra sykehuset da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 16. februar 2007 #5 Del Skrevet 16. februar 2007 Lykke til. Jeg tok brystreduksjon for noen mnd. siden og er kjempefornøyd. Aldri angret et sekund. Og ikke hadde jeg så vondt etter operasjonen som jeg trodde heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 16. februar 2007 #6 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Gratulere med å endelig fått dato! (husker selv 4.4.03- dagen som "endret" mitt liv) Til deg som lurte på ventetid. Ta en titt på denne Fritt sykehusvalg Selv valgte jeg egentlig Namsos pga kort ventetid (de hadde 6 mnd på den tiden)- men pga avstand ville de at jeg skulle ta for-kontrollen i Tromsø. Pga min størrelse tok overlegen på plastikk-kirurgen en avgjørelse på å snike meg frem ii køen. Tromsø (UnN) hadde på den tiden maaaange år ventetid- men jeg ble operert 2 mnd etter konsultasjonen!! Endret 16. februar 2007 av prestekrage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 16. februar 2007 #7 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Grattulerer! Gled deg! For to år siden feiret jeg kvinnedagen (8.mars) med å redusere brystene mine. Er kjempefornøyd! Arrene viser nesten ikke lenger og jeg føler meg råsexy....kan kle meg i det jeg vil og alle BH-er jeg vil ha, passer! Har du spm er det bare å sende meg en PM :smile: Endret 16. februar 2007 av fjellfiol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keycha Skrevet 16. februar 2007 #8 Del Skrevet 16. februar 2007 Er det veeeldig vondt etterpå?? Gruer meg litt til det..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 16. februar 2007 #9 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Er det veeeldig vondt etterpå?? Gruer meg litt til det..:/ ← Ikke for meg.. jeg fikk resept på paralgin forte i forkant av operasjonen, men trengte ikke en eneste en... men det var meg, da... Ulik smerteterskel og slikt avgjør vel litt den saken. Jeg hadde vertfall ikke noen smerter.. tok det litt med ro de første dagene. Ikke noe å være redd for!!! tenk på resultatet da! faste pene bryst som du ikke kan legge en fyrstikk under engang Endret 16. februar 2007 av fjellfiol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #10 Del Skrevet 16. februar 2007 Tusen takk for link om ventetider.. Oppdaget at dit hvor legen min ønsket å henvise meg var til stedet med kortest ventetid både på utredning og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #11 Del Skrevet 16. februar 2007 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 16. februar 2007 #12 Del Skrevet 16. februar 2007 Når det gjelder smerte tror jeg det er veldig individuelt. Jeg har en høy smerteterskel og ble sendt hjem med to paracet (vanlig). Måtte ringe legen etter første natt hjemme for å be om noe sterkere- men benyttet det aldri (var bare den første natten hjemme som var tøff). Men dønn ærlig- tror tankene i forbindelse med operasjonen blir litt som smertene i forbindelse med en fødsel: Du vet at de (smertene) så absolutt er verdt "strevet" (og fort glemt)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2007 #13 Del Skrevet 17. februar 2007 takk takk alle sammen gruer meg litt da men går nok kjempe fint.er så redd for å danne stygge arr men får bare krysse fingrene på at de blir fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 17. februar 2007 #14 Del Skrevet 17. februar 2007 arr får du helt sikkert, men bedre det en store svære tunge bryst du ikke føler deg vel i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 18. februar 2007 #15 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei. Hvor store bryster hadde dere i utgangpunktet? Og hvor store er de nå? Har 75f selv, veeeldig slappe. er noen kg overvektig(bmi 26) og drømmer om litt mindre, strammere pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 18. februar 2007 #16 Del Skrevet 18. februar 2007 Ehhhh. Huske tilbake da... (har "fortrengt" de gamle puppene). Hadde vel 90-95EE. Operasjonen fjernet 1,2 og 1,3 kg Nå har jeg en 85 storB litenC (helt perfekt til meg og kroppen min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 18. februar 2007 #17 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg vet ikke helt hvilken str jeg hadde for jeg brukte bare å kjøpe største str jeg fant.. ca 95 F eller E.. var ikke så hypp på å kjøpe BH-er på den tiden. Jeg ble anbefalt å slanke meg før operasjonen dersom jeg ville ned i vekt... var litt overvektig.. dette fordi om jeg gjorde det etter operasjonen ville dette påvirke brystene.. de ville bli slappere og mer hengete... så dersom du ikke føler at du er nede der du vil i BMI, vil jeg anbefale at du går ned til ønsket mål før operasjon selv forsvant det 1,6 kg fra puppene mine.. jeg har nå en 85C str og er veeeldig fornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå